četvrtak, 10. veljače 2011.

...ima nešto u tom suncu...

...ovih nekoliko toplih i sunčanih dana probudilo je u meni poprilično energije i malo me probudilo iz dugog i tmurnog zimskog sna....iako znam da će još biti hladnih dana ovih nekoliko sunčanih me ponijelo...zimu općenito volim samo zbog Božića i sniženja u 1.mjesecu,ostalo sve mi se ne sviđa...u trgovine su polako počele stizati proljetne kolekcije i to me jako veseli tako da je wish lista spremna...jučer sam neplanirano malo provirila u nekoliko trgovina i ulovila nekoliko super komada na sniženju tako da sam zadovoljna...kupila sam u Orsayu predivnu high waisted suknju,neku kratku jaknicu u Takko Fashion-u,floral remen u Tally W.-u,majicu u NY i majicu u Orsay-u.

...a sad evo stvari koje bi htjela imati za ovo proljeće,znam da ih je previše ali i ako polovicu uspijem kupiti bude ok:
h&m
(sve stvari bi trenutno trebale biti u trgovinama osim crne lanvin for h&m haljine koju lovim na e-bayu tako da mi treba malo sreće)
Accessorize(ah,nakita nikad dosta)



...zasad je to sve,ali naravno ima stvari koje su još ''nedefinirane'',tj.znam otprilike što bi htjela ali nisam još našla...uglavnom jedan do dva para balerinki,neke super sandale na petu,pa jedne wedges sandale i nekoliko novih ljetnih haljina,majica s pufastim rukavima i mašnama :)))
...trenutno sam u nekoj nude/puderasto rozoj s crnom/beige fazi tako da sve što kupujem je uglavnom u tim tonovima,ali sam shvatila da lagano prolazi,sad sam kupila nekoliko floral suknja i majica pa se polako na to prebacujem...ah,to sunce...

xOxo, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar