ponedjeljak, 8. travnja 2013.

Essence ''Oz the Great and Powerful'' LE

Svima je već dobro poznat novi film pod nazivom ''Oz the Great and Powerful'' te nas je sve uvukao u svoj šareni i razigrani bajkoviti svijet. Upravo tako sam i zamišljala Essence-ovu limitiranu kolekciju inspiriranu upravo ovim filmom. Kad još k tome pridodamo i činjenicu da je proljeće napokon stiglo mislim da smo svi željni boja i šarenila.

Navedenu kolekciju vidjela sam još prije kojih mjesec dana kada sam bila u Mariboru (i definitivno kasnim s postom!) no nije me oduševila onoliko koliko sam misla da hoće. Vizualno mi je izgledala odlično upravo iz gore navedenog razloga, dakle zbog svih tih divnih boja, no kvaliteta pojedinih proizvoda me malo razočarala.

Prije nego što sam ovu LE i vidjela uživo bila sam uvjerena da ću apsolutno kupiti rumenilo, highlighter, sjenila i colour changing balzame za usne no na kraju nisam kupila sve navedeno iz razloga što su me razočarali kvalitetom.

A ono što sam ipak kupila pogledajte u nastavku :)

Dakle prvo na redu je kremasto rumenilo, koje dolazi u plastičnom prozirno/bijelom pakiranju sa pumpicom koja omogućuje precizno doziranje, u količini od 14 ml. Cijena rumenila je oko 27 kn.
Essence Oz the Great and Powerful LE Cream Blush

Tekstura rumenila je srednje gusta, vrlo se lako blenda i ugodnog je mirisa- rekao bi čovjek savršeno kremasto rumenilo, no to nažalost nije tako. Naime pigmentiranost ovog rumenila je i više nego loša, ovako na prvu djeluje kao intenzivna peachy nijansa no čim se izblenda i stopi s kožom postaje skoro bezbojan sa sitnim, jedva primjetnim sjajnim česticama- tako da me definitivno razočaralo.

Dostupan je u samo jednoj nijansi pod nazivom 01 Beware The Wicked Witch! a u nastavku nekoliko swatcheva da vidite o čemu pričam.
Swatch:Essence Oz the Great and Powerful LE Cream Blush 01

Essence Oz the Great and Powerful LE Cream Blush 01

Sljedeća dva proizvoda koje sam uzela su sjenila koja dolaze u rekla bih klasičnom Essence pakiranju za sjenila, u količini od 2,5 g. Cijena im je oko 17 kn.

Tekstura sjenila pomalo je praškasta tj. lagano se truse tako da ih je svakako potrebno pažljivije nanositi. Pigmentiranost je uz dobru bazu sasvim solidna i baš mi je žao što ih nema u više nijansi.
 
Nijanse koje vidite na slici su 01 Goodness (tirkizno/plavkasta) i 03 Generosity (breskvasta). Nijansa 01 je zaista zanimljiva i nemam previše ovakvih nijansi tako da joj se svakako veselim, a niti 03 nije loša- vrlo je svježa i proljetna. Obje nijanse su visoko sjajne.
Swatch:Essence Oz the Great and Powerful LE Eyeshadow 01&03
Što se tiče proizvoda iz Oz the Great and Powerul LE koje nisam kupila no isprobala sam ih mogu reći to da je highlighting puder vrlo slabo pigmentiran kao i colour changing balzami za usne koji se nažalost ne promijene na usnama u kričavo rozu (a ja se poveselila naravno) već su više onako sheer- kao labella.
 
Eto to bi bilo sve od mene što se tiče aktualne Essence LE, nažalost nije me toliko ugodno iznenadila kao što sam očekivala no nadam se da bude bolje!
 
p.s. Jeste li našle nešto za sebe u novoj Essence LE?
 
x.O.x.O. Vanilla Sky  

Broj komentara: 7:

  1. Šteta što su tako slabo pigmentirani, a baš sam si zapikirala highlighter i rumenilo... :/ Ali svakako ću si uzeti ovo breskvasto sjenilo jer nemam nijedno u takvoj boji, a mislim da bih ga možda mogla koristiti i kao rumenilo! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se veselila rumenilu i highlighteru ali nazalost nije oke ispalo...

      Izbriši
  2. a ja se bas ponadala sjajilima i rumenilu

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam odmah kupila crveno labelo :) Kratka informacija - ne menja boju i rozikasto je. A merkala sam rumenilo, a sada mi je drago sto ga nisam kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ocekivala da balzam mijenja boju u hot pink no nista od toga!

      Izbriši
  4. Iskreno, to je valjda prva kolekcija od njih iz koje si ne želim ništa...
    Možda sam u krivu, no, nekako mi je sve vec viđeno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde da su proizvodi donekle kvalitetni bilo bi jos oke:-)

      Izbriši