subota, 11. svibnja 2013.

Oriflame Welcomers

Nedavno sam dobila na recenziju nekoliko proizvoda iz Oriflame-a i moram priznati da me to baš razveselilo iz razloga što sam prije nekoliko godina stalno nešto naručivala i isprobavala, tj. voljela sam katalošku prodaju kozmetike.

Danas Vam predstavljam 3 proizvoda koja su zapravo skroz različita tako da se nadam da Vam bude zanimljivo, a proizvodi su sljedeći:

* Milk & Honey Gold krema za ruke i tijelo
* London for her toaletna voda
* Giordani Gold Dreamy Moments mono sjenilo

Milk & Honey Gold krema za ruke i tijelo dolazi u čvrstom plastičnom zlatno/bijelom pakiranju u količini od 250 ml što je stvarno puno proizvoda, a redovna cijena joj je 55 kn.

Dakle krema je od meda i mlijeka, kombinacija koju ili volite ili mrzite, ja je na svu sreću obožavam tako da sam se brzo sprijateljila s kremom. Koristiti se može za ruke i tijelo i moram priznati da je odlična za tu namjenu- brzo se upija, ne ostavlja masni film na koži i srednje je jakog mirisa koji drži 3-4 sata na koži.
Oriflame Milk & Honey Gold Hand & Body Cream

Koža je u roku od nekoliko minuta nahranjena, mekana i svilenkasta na dodir, no zanimljivo je i to da je nekako elastičnija i zategnutija. Smatram da je ovo vrlo dobra univerzalna krema da tako kažem koju je svakako dobro imati u vlastitoj postavi preparativne kozmetike.
Oriflame Milk & Honey Gold Hand & Body Cream

Sljedeći Oriflame proizvod kojeg Vam danas predstavljam je London for her toaletna voda koja dolazi u staklenoj bočici sa zanimljivom 3d naljepnicom i slatkim crvenim čepom. Ova toaletna voda dolazi u količini od 30 ml, a cijena joj je oko 70 kn.
Oriflame London for her eau de toilette

Već Vam je dobro poznato kako stvarno obožavam parfeme (zato ih moja kolekcija i broji oko 60-ak) tako da se svakom novom mirisu jako radujem. Ovo je dakle toaletna voda vrlo osvježavajućeg citrusnog mirisa i kao stvorena je za nadolazeće ljetne dane. Ja osobno volim malo upečatljivije i ''ozbiljnije'' mirise i ovaj bi mi se sigurno svidio prije nekoliko godina, no sad se nekako osjećam preozbiljno za njega, tj. mislim da bi na pakiranju trebalo pisati ''za cure do 18 god.'' ;)
 
Što se tiče postojanosti rekla bih da se intenzivno osjeti kojih sat vremena, zatim srednji intenzitet traje još koja 2 sata, te lagani tragovi također još 2 sata- dakle oko 5 sati sve skupa, ovisi naravno i o tipu kože.
Oriflame London for her eau de toilette

Posljednji Oriflame proizvod koji sam dobila je Giordani Gold Dreamy Moments mono sjenilo, koje dolazi u elegantnom pakiranju sa zlatnim detaljem, u količini od 2 g. Redovna cijena ovog sjenila je 84 kn.
Giordani Gold Dreamy Moments Eye Shadow Mono

Kao što je vidljivo na slici, ovo je neutralno shimmerasto sjenilo i na prvu mi se činila zapravo zanimljiva nijansa, no kao i kod većine svjetlijih nijansi i ovoj fali pigmentiranosti. Kad se nanese ostaje samo lagani trag shimmera a nijansu koja je vidljiva u ambalaži nije nikako moguće dobiti. Naziv nijanse je Frosted Vanilla, a osim ove sjenilo je dostupno u još dvije nijanse (ovo je limitirana kolekcija sjenila tako da neznam točno koliko dugo budu dostupna).
 
Vjerujem da je kod tamnijih nijansi pigmentiranost bolja, no i ova je svakako iskoristiva- kao highlight ispod obrva ili na obrazima. Još jedna negativna strana po meni je svakako cijena, smatram da su 84 kn puno previše za sjenilo od 2 g.
Swatch: Giordani Gold Dreamy Moments Eye Shadow Mono

Eto drage moje ovo je sve što sam Vam htjela ispričati o svojim Oriflame novitetima, pregledavajući katalog naišla sam na nekoliko zanimljivih proizvoda koje planiram naručiti pošto stvarno već duugo nisam isprobavala Oriflame proizvode!
 
p.s. Koji su Vaši Oriflame favoriti?
 
 
* PR uzorak 
 
x.O.x.O. Vanilla Sky!

3 komentara:

  1. Odlicni proizvodi...Koristila sam ranije to mleko za telo i jako je mirisno :)

    D

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam probala nista od tvojih novotarija ali imam dosta oriflame proizvoda i bas ih volim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, i ja sam slaba na parfeme. To mi je strast. Ovog još nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši