nedjelja, 23. lipnja 2013.

Sleek Showstppers Palette & Aqua Collection Blush

Prije koja dva mjeseca (dakle prije ove najnovije Sleek Candy kolekcije koju ću također recenzirati kroz par dana) izašla je još jedna divna paleta sjenila pod nazivom Showstoppers, kao i prekrasno Mirrored Pink rumenilo iz također limitirane Aqua kolekcije.

Paleta sjenila dolazi u standardnom Sleek pakiranju u količini od 12x1,1 g. Cijena palete varira ovisno gdje je kupujete, na službenoj stranici je 9,99 USD.
Sleek LE Showstoppers Eyeshadow Palette

O kvaliteti Sleek sjenila misim da niti ne trebam više posebno pričati jer svi ionako znamo da su odlična- vrlo pigmentirana i postojana. Truse se možda malo jače nego što bi se trebala no to nije slučaj u baš svim paletama. Ova koju danas recenziram ima 5 mat te 7 shimmerastih nijansi i kao što je već poznato- shimmeraste su bolje pigmentirane od onih mat. A sada naravno swatchevi ove divne i baš nekako romantične i nježne palete:
Swatch: Sleek LE Showstoppers Eyeshadow Palette

Rumenilo u nijansi Mirrored Pink dolazi u količini od 8 g u čvrstom crnom elegantnom pakiranju, a cijena mu je na službenoj  stranici 6,50 USD.
Sleek Mirrored Pink Blush from Aqua Collection

Kao i ostala Sleek rumenila, i ovo se vrlo lako nanosi i blenda te je postojano na licu. Ja osobno sva njihova rumenila preferiram nanositi čim mekšim kistovima pošto im je tekstura lagano praškasta.
 
Sama nijansa je stvarno predivna- blago roskasta sa vrlo, vrlo sitno mljevenim shimmerom koji daje decentan sjaj licu, koristim ga skoro svakodnevno jer mi baš odgovara nijansa za ove tople dane.
Swatch: Sleek Mirrored Pink Blush from Aqua Collection


Eto to bi bilo sve što se tiče ova dva prekrasna Sleek noviteta, prije tjedan dana mi je stigla i paleta sjenila te rumenilo iz najnovije Candy kolekcije tako da bude i ta recenzija kroz par dana. Uglavnom- u posljednje vrijeme sam kupila dosta Sleek-ovih proizvoda tako da ću Vas gnjaviti sa nekoliko postova pošto sam vrlo zadovoljna sa većinom proizvoda :)


x.O.x.O. Vanilla Sky!

1 komentar:

  1. Sve mi je odlicno. I ja cekam jednu narudzbinu od njih, jedva cekam da stigne!

    OdgovoriIzbriši