srijeda, 16. srpnja 2014.

Summer New In- Finally!

Iako već pomalo kasnim sa ovim postom, pretpostavljam da nama ženama nikad nije kasno za novu odjeću,obuću i nakit!

Neke stvari koje Vam danas predstavljam su iz proljetnih kolekcija no kako post nije išao ranije sam ih odlučila obuhvatiti u ovom, jer nikako ne bi bilo fer da ostanu zapostavljene zbog mog kašnjenja.

Kao i obično, i danas krećem s haljinama, većina ih je iz h&m-a i definitivno najdraža mi je ova prva sa slike beige sa volanima!

 h&m, 30 eura
C&A, 199 kn
h&m, 150 kn
h&m, 50 eura
  h&m, 12 eura
  h&m, 12 eura

Iz h&m-a je i većina suknji koje sam uzela, a najdraža (čitaj najviše nošena) je prva sa slike cvjetna sa cifom.

 h&m, 17 eura
h&m, 25 eura
h&m, 25 eura
h&m, 35 eura
Orsay, 70 kn

Zatim slijede hlače koje moram priznati kroz ljeto baš i ne preferiram, no zato sam i birala one od tanjih materijala i najviše nosim prve sa slike.


h&m, 100 kn
  Lidl, 70 kn
Lidl, 60 kn

Jedna prepredivna jakna i nekoliko laganih jaknica/vesta za hladne ljetne večeri.

 h&m, 40 eura
  h&m, 17 eura
   h&m, 9 eura

E onda nešto bluza, košulja, majica koje nekako i najčešće kupujem jer ih mogu kombinirati s puno stvari pa ih iz tog razloga nikad dosta.

 h&m, 20 eura
 One Way, 15 e
 C&A, 20 eura
Kik, 5 eura
 h&m, 15 eura
  h&m, 12 eura

   h&m, 20 eura
  h&m, 15 eura
  h&m, 70 kn
  h&m, 3 eura

I za kraj naravno torbe, obuća, nakit, ukrasi za kosu i slične sitnice koje me osobno najviše obraduju kad kupujem. Zanimljivo je kako ove sezone nisam kupila još niti jedne sandale ali jednostavno nisam naišla na neke koje bi mi se baš svidjele tako da se nadam da ću uskoro naći neke koje će me oboriti s nogu:)

  h&m, 40 eura
 Borovo, 300 kn
Borovo, 80 kn
Roberto, 25 kn
Borovo, 150 kn
Planet obuća, 179 kn
Deichmann, 25 eura
Wrangler, 400 kn
   Office Shoes, 430 kn
h&m, Tally W. i eBay, cijena se ne sjećam :)
h&m i eBay
h&m i eBay

I eto nas na kraju ovog ljetnog New In-a, moram priznati da sam se iznenadila (ne baš ugodno) količinom stvari ali ajde, sniženja su u toku i jednostavno se teško oduprijeti nama okorjelim ovisnicama o kupovanju- pa je to sve skupa nekako i opravdano:)) Nadam se da ste i vi ulovile super komade ove sezone (ili ćete ih tek kupiti jer sada je pravo vrijeme) i da uživate u novim kombinacijama kao i ja!

x.O.x.O. Vanilla Sky! 

Nema komentara:

Objavi komentar