petak, 4. svibnja 2012.

Hard and Soft Blue&Green

Pretpostavljam da iz naslova posta baš i nemate ideju o čemu bi on mogao biti pa da ja to malo pojasnim, radi se dakle o 4 Yolizul Fashion laka za nokte (koje možete naći u Offertissimi) a naslov posta je takav iz razloga što su 2 laka plava a 2 zelena, no u dvije potpuno različite nijanse.

Prva dva koja vam predstavljam su izrazito tamni, pigmentirani i uočljivi a druga dva su nježna, pastelna i nenametljiva. Inače, kad generalno govorim o ovim lakovima htjela bi napomenuti da su za cijenu od 6-7 kn stvarno odlično pigmentirani, lako se nanose i bez problema traju po nekoliko dana, tako da ako ih imate priliku negdje kupiti svakako to učinite.

Dakle prvo su na redu Yolizul plavi lak u nijansi 775 i zeleni u nijansi 824.



Yolizul lak za nokte u nijansi 775


Kao što se vidi na slici ovo je jedna intenzivno plava ultra pigmentirana nijansa. Meni se na prvu svidjela upravo iz razloga što se takvu dosta rijetko viđa (smiješno je i to što mi dečko ima točno takvu boju auta pa je rekao da ne trošim lak ako ga negdje ogrebem da mogu popraviti). Lak je ujedno i vrlo postojan i dovoljan je jedan sloj da se dobije boja kakvu vidimo u bočici.

Swatch: Yolizul lak za nokte u nijansi 775


Drugi po redu je dakle Yolizul lak u predivnoj ''deep'' zelenoj nijansi, koja je također vrlo posebna i ne vidi se često kad biramo nijanse lakova. Kao i kod ovog plavog, i ovog je dovoljno jednom nanijeti kako bi dobili nijansu koju vidimo u bočici i vrlo je postojan.

Yolizul lak za nokte u nijansi 824

Swatch: Yolizul lak za nokte u nijansi 824


Slijedeći ''par'' lakova skroz je drugačiji od ovih do sada recenziranih, radi se o dvije predivne, neutralne pastelne nijanse.

Dakle sada su na redu Yolizul nebesko plavi lak za nokte u nijansi 186 te Yolizul mint zeleni lak u nijansi 189.




Moram priznati da sam s ova dva laka prezadovoljna i nikako da im se prestanem diviti, iz razloga što su nijanse toliko predivne, toliko nježne, ma savršene za proljeće i ljeto.
 
Kao što vidite ovaj nebesko plavi je toliko nježan i svijetli a opet dovoljno plavkast, baš kao nebo za ljetnih sunčanih i vedrih dana. Ono što je meni bitno kod lakova je to da ne budu preguste teksture već da se lijepo daju nanijeti, a ovaj je upravo takav. Također, i za ovog vrijedi pravilo kao i za sve ostale Yolizul lakove- nije ga potrebno nanositi u više slojeva da se dobije željena nijansa i vrlo je postojan.
 
Yolizul lak za nokte u nijansi 186

 
Swatch: Yolizul lak za nokte u nijansi 186



Neznam da li sam već ranije spomenula, no već jedno vrijeme sam totalno opsjednuta mint nijansom (toliko da sam u posljednjih mjesec dana kupila naušnice, suknju, cardigan, prsten, narukvice i clutch baš u toj nijansi), a o nekoliko lakova za nokte, također pogađate u mint nijansi, da niti ne pričam. Uglavnom budem uskoro napravila recenziju tih lakova pošto sam sva u svome ''mint svijetu''.

Da se ja vratim na lak za nokte, dakle ovo je predivna, baš ona prava mint nijansa- nježna i pastelna. Napomenula bi i to da od 5-6 lakova u mint nijansama koje sam kupila i isprobala da mi je ova i dalje favorit, a ne odmaže ni činjenica da je lak savršene teksture i da nije pregusti tako da se bez problema nanosi.


 Yolizul lak za nokte u nijansi 189
 
Swatch: Yolizul lak za nokte u nijansi 189


Eto to bi bilo sve što sam Vam htjela ispričati o ovim predivnim lakovima za nokte koji su ujedno i super povoljni. Prije koju godinu vjerojatno bi mi bio draži prvi par lakova no sada sam definitivno za pastelne nijanse, i ne samo kad govorim o lakovima za nokte.

p.s. Koja verzija se vama višse sviđa i kakve nijanse lakova za nokte inače preferirate- tamnije ili svjetlije?


xOxO, Vanilla Sky!

1 komentar:

  1. Baš mi se sviđaju ove bojee :D
    Morat ću i ja malo obnovit zalihe...i obojat se. :)

    OdgovoriIzbriši