subota, 19. svibnja 2012.

Pantene Sheer Volume Shampoo & Balsam

Poznata je činjenica kako je cijeli ženski rod iznimno osjetljiv kad se radi o kosi, i mislim da nam je svima drago kad dobijemo kompliment kako imamo divnu i zdravu kosu!

Druga vrlo bitna činjenica je ta da smo sa vlastitom kosom ponekad vrlo nezadovoljni odnosno uvijek bi htjeli nešto drugačije. Upravo iz tog razloga vrlo je bitno pronaći kombinaciju proizvoda za njegu kose koji će nam odgovarati i omogućiti da nam kosa izgleda najbolje što može.

Današnja recenzija je, kako i sam naslov posta kaže- o Pantene Sheer Volume liniji koja se sastoji od šampona i regeneratora.


Za one koji ne znaju ili nisu još pročitali eto kratak opis moje kose i glavnih ''problema'' koje mi ista donosi :)
Dakle imam prilično dugu srednje smeđu kosu tretiranu svijetlim pramenovima kao što ste mogli primjetiti na fotkama. Prilično je mekana i sklona ''frizz efektu'', a pošto je dosta duga nema previše volumena nego djeluje nekako beživotno. Uglavnom, ono što ja očekujem od proizvoda za njegu kose je to da je dodatno ne omekšavaju već da je čine čvrstom ali i zaglađenom te poslušnom. Upravo iz tog razloga mi rijetko koji regenerator odgovara, tj. većina mi ih previše omekša kosu a onda je zaista beživotna, zato za hidrataciju uvijek koristim razne sprayeve ili balsame.

Htjela bi napomenuti i to da dosta često mijenjam proizvode za njegu kose, pogotovo šampone, jer mi se nekako čini da nakon potrošenog jednog pakiranja jednostavno više ne djeluje kao na početku.

Pantene Sheer Volume liniju odlučila sam isprobati iz razloga jer smatram da je mojoj kosi volumen potreban i jer oduvijek patim za istim.

Navedene proizode koristila sam oko 3 tjedna, a kosu inače perem svaka 2-3 dana, tako da mislim da je to dovoljno vremena da se vide rezultati.

Šampon mi se sviđa iz razloga što je dosta gust i nije ga puno potrebno da se zapjeni, a plus mu je i to što ima super miris. Regenerator me također iznenadio jer ne omekšava previše kosu već je samo zagladi i čini podatnom, a plus je i to što nema elektriciteta što je meni jaako važno.

Dakle ono što mogu reći nakon korištenja ove linije je slijedeće: Sviđa mi se to što navedeni proizvodi kosu ne čine previše lepršavom i mekanom već čvrstom, snažnom ali i zaglađenom. Što se tiče samog volumena ne treba očekivati čuda ali kosa djeluje dosta snažno tako da uz malu pomoć četke i fena se vrlo lako dobije puniji izgled kose.





Također, kao što je i vidljivo na slikama, moji vrhovi su dosta ispucali i uskoro moram k frizeru da ih malo skrati. Pošto je kosa tretirana bojom i pošto je često peglam logično je da je prilično osjetljiva i da joj je potrebno više njege. Upravo zato smatram da je Pantene Sheer Volume linija najefikasnija za one koji nemaju previše oštećenu i osjetljivu kosu, a ako imate potrebno je uz šampon i regenerator koristiti još neke proizvode koji će kosi pružiti zaštitu i hidrataciju. Dakle ovi proizvodi kosu čine prilično čvrstom, zaglađenom i snažnom i to im je zapravo najveća prednost, a što se tiče zaštite i hidratacije
potrebna je pomoć proizvoda za navedenu namjenu.

Šampon i regenerator dolaze u količini od 250 ml a cijena im je oko 22 kn. Ukoliko imate tanku i beživotnu kosu kojoj je potrebno malo volumena kako bi izgledala snažnija- mislim da je Pantene Sheer Volume linija solidno rješenje!

xOxO, Vanilla Sky! 

Nema komentara:

Objavi komentar