nedjelja, 10. lipnja 2012.

...Glam Rock Drama Queen...!

Puno puta sam Vam spomenula kako volim romantične odjevne kombinacije ali s nekim osobnim pečatom, odnosno vjerojatno mi je ostalo još od srednjoškolskih dana malo rokerskog štiha koji još i danas volim kombinirati sa nekim novim komadima koje danas volim.

Ustvari kad malo bolje razmislim i usporedim recimo i sebe i one koje poznajem iz srednje škole svi su kad govorim o stilu odijevanja na neki način zadržali nešto od prije (naravno ima i onih koje definitivno ne razumijem i koji se i dan danas isto odjevaju kao i u 1.srednje) pa tako i ja. Naravno nekako je logičan i po meni prirodan slijed da vlastiti stil neprestano nadograđujemo i malo mijenjamo, no ipak treba ostati vjeran sebi- jer svake sezone dolaze novi trendovi i nove modne ikone, i ne kažem da je grijeh slijediti trendove jer i sama ih u određenoj mjeri pratim, no treba zadržati i nešto svoje a nove trendove samo vješto ukomponirati u svoj osobni stil. Eto tako ja razmišljam o odijevanju, koje nikako ne bi trebalo shvaćati preozbiljno i činiti ga opterećenjem- jer najbolje kombinacije su uvijek one koje nastanu zapravo jednom igrom i slučajnim odabirom a ne višesatnim stajanjem pred ormarom!

Moja današnja kombinacija nastala je u nekoliko sekundi pošto nije ništa extra (a naravno i kasnila sam), tj. bila je namijenjena za kavu s frendicom. Nježnu i svijetlu boju haljine malo sam ''začinila'' crnom kožnom jaknom i dodacima u jačim bojama, a eto i slika:








Dress: C&A
Leather Jacket: NY
Flats: New Look
Clutch & Belt: h&m
Ring: Christelle
Bracelets: Tally W.



Eto drage moje to bi bilo sve od mene za danas, čitamo se uskoro i svima puno sreće u kreiranju i nadograđivanju osobnog stila tj. modnog ''izričaja i budite mi lijepe & pametne!

xOxO, Vanilla Sky!

Broj komentara: 7:

  1. Jaknica je famozna!! <3 i narukvice odlicno pasu, vidis ja nikako ne mogu prigrliti taj "arm party" trend, a super mi izgleda. bit ce jos sve ljepse kad se bude moglo bez grilonki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanx draga,ja ne mogu bez narukvica i prstena jer se nekako golo osjecam,tako sam se valjda navikla :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super outfit, jako mi se sviđa, a jaknica mi je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  4. nije mi jasno zašto imaš potrebu komentirati oblaćenje drugih, pogotovo tako javno! tračerica u duši?!ć pa ni tvoj se stil svakome ne sviđa, u čemu je problem???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne kužim uopće tvoj komentar- gdje sam ja u svom postu uopće komentirala stil odijevanja drugih?? I kakva tračerica u duši?haha..
      Ako si pročitala post trebala si shvatiti o čemu je no eto da još jednom pojasnim: pisala sam o tome kako svatko od nas ima nešto svoje kad govorimo o stilu odijevanja i kako vlastiti stil neprestano nadograđujemo i mijenjamo no da uvijek ostaje ono nešto od prije,a jedino što sam komentirala je to kako općenito neki ostanu u nekom prošlom razdoblju i toga se slijepo drže što je po meni neprirodno jer kako sazrijevamo mi trebao bi definitivno i naš stil-eto to sam napisala a naravno da se svima ne sviđa kako se ja odijevam isto kako se i meni ne sviđa kako se odijeva puno drugih ljudi,to je sve stvar osobnog ukusa!

      Izbriši