utorak, 12. lipnja 2012.

Misslyn ''In The Navy'' kolekcija

Malo kasnim s ovom recenzijom ali bitno da ću je sada napisati, zar ne? :)

Dakle kao što vidite i iz samog naslova, danas Vam predstavljam Misslyn ''In The Navy'' kolekciju koju ste već mogli zapaziti na policama u drogerijama- a po meni svakako ''upada u oči''.

Proizvodi koje sadrži ova ljetna mornarska kolekcija su: 3 različite nijanse ruževa (53,90 kn), 2 nijanse olovki za oči (22,90 kn), 2 nijanse olovki za usne (22,90 kn), 3 nijanse lakova za nokte (37,90), trio sjenila (52,90 kn), 2 različita izdanja duo sjenila (44,90) te highlighter (59,90 kn).

Ova razigrana Misslyn mornarska kolekcija svakako će razveseliti sve one koji vole ljeto, more i sunce- jer proizvodi u kolekciji su upravo takvi i uglavnom prevladava crvena, zlatna i plava boja. Meni osobno najviše se sviđaju ruževi te olovke za oči i usne.

Danas Vam donosim swatcheve i predstavljam sljedeće proizvode:

* High Shine Trio sjenila
* Intense Color olovku za oči (nijansa 188)
* Ruž u nijansi 82
* Lak za nokte u nijansi 588

Misslyn ''In the Navy''


High Shine Trio paleta sjenila dolazi u prepoznatljivom Misslyn pakiranju koje je dosta čvrsto (što kod većine takvih paletica nije slučaj tako da je to za mene plus) u 3 plavkasto/sivkaste nijanse, a u pakiranju se nalazi i mali dvostrani aplikator za nanošenje.

Misslyn ''In The Navy'' High Shine Trio Eyeshadow

Misslyn ''In The Navy'' High Shine Trio Eyeshadow



Što se tiče samih nijansi, meni se sviđaju ovakvi hladni plavo/sivi tonovi jer je inače većina mojih sjenila u toplim nude nijansama tako da je dobro malo promjene. Sjenila su rekla bih srednje pigmentirana, dosta svilenkaste i masnaste teksture.

Swatch: Misslyn ''In The Navy'' High Shine Trio Eyeshadow


Swatch: Misslyn ''In The Navy'' High Shine Trio Eyeshadow



Misslyn Intense Color olovka za oči u nijansi 188 me zapravo najviše iznenadila od svih proizvoda- i to pozitivno. Također, to mi je prva olovka za oči u plavoj nijansi :) Razlog zbog kojeg me oduševila je taj što je vrlo  pigmentirana, kremasta i postojana, što je za ovakvu cijenu zapravo vrlo rijedak slučaj.

Misslyn ''In The Navy'' Intense Color Liner 188

Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Intense Color Liner 188


Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Intense Color Liner 188



Proizvodi iz ove kolekcije koji su mi također zapeli su za oko su neupitno ruževi, osim ovog crvenog u nijansi 82 kojeg vam danas predstavljam sviđa mi se i onaj u divnoj losos nijansi.

Misslyn ''In The Navy'' Lipstick 82


Ovo je jedna hladna crvenkasta nijansa sa jednom dozom narančastih pigmenata, a takvih meni osobno nikad dosta. Tekstura samog ruža vrlo je kremasta a sam ruž vrlo pigmentiran i postojan na usnama.

Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Lipstick 82


Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Lipstick 82



Posljednji proizvod iz ''In The Navy'' kolekcije koji Vam danas predstavljam je lak za nokte u nijansi 588. Dolazi u količini od 10 ml.

Misslyn ''In The Navy'' Nail Polish 588


Nijansa ovog laka je vrlo zanimljiva tamno plava sa sivkastim odsjajem. Još jedna odlična stvar je to da je mat (baš onako kako volim) i što se vrlo lako nanosi. Također, dovoljan je jedan sloj laka da se dobije nijansa koju vidimo u bočici a što se tiče postojanosti ocjenila bih ga kao srednje postojan.

Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Nail Polish 588


Swatch: Misslyn ''In The Navy'' Nail Polish 588



Na kraju još jednom napominjem kako mi se iz ove ljetne mornarske Misslyn kolekcije najviše sviđaju ruževi i definitivno moram kupiti barem još jedan, kao i olovke za oči koje su stvarno odlično pigmentirane i postojane. Nadam se da su i Vas neki proizvodi iz ove kolekcije oduševili te da ste zadovoljni s njima!

*Napomena: PR uzorak

xOxO, Vanilla Sky!





















4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Ne truse se jer su vise onako svilenkaste teksture :-)

      Izbriši
  2. Meni se sviđa ruž jakoooo! Šteta što nemamo Muller!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj trio me jako privlači...Izgleda kvalitetno...
    Samo mi je žao što dm i kozmo ne drže njihove proizvode :/

    OdgovoriIzbriši