utorak, 3. srpnja 2012.

Review: theBalm Sexy Mama,Hot Mama And Downboy!

Već dugo Vam želim predstaviti nekoliko vrlo zanimljivih theBalm proizvoda koje sam kupila no kako to već biva uvijek se nešto progura ispred al eto, došlo je vrijeme i za ove predivne proizvode koji zaista zaslužuju posebnu pažnju!

Danas Vam predstavljam slijedeće theBalm proizvode:

* Sexy Mama Ant-Shine Translucent Powder
* Hot Mama Shadow/Blush
* Downboy Shadow/Blush


Ono što vas na prvu osvoji kod ovih proizvoda je neupitno samo pakiranje i nazivi samih proizvoda- tako je barem bilo kod mene, jednostavno su neodoljivi!

Prvo vam dakle predstavljam theBalm Sexy Mama Anti-Shine kompaktni puder koji dolazi samo u ovom izdanju odnosno nijansi- dakle moglo bi se reći da je univerzalan!

theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder

Kao što mu i sam naziv govori, ovo je kompaktni puder za matiranje lica odnosno puder koji našem licu ne dozvoljava da se zasjaji! Vrlo je lagane, prozračne i na prvi pogleda praškaste teksture zbog koje se vrlo lako stapa s kožom lica pritom matirajući kožu čineći je vrlo glatkom. Ne ističe suhe dijelove i nije nimalo težak na licu.

theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder

Nijansa ovog kompaktnog pudera vrlo je neutralna i rekla bih prilagodljiva, tako da po meni odgovara i svjetlijem i tamnijem tenu. Također, na licu je vrlo postojan a napravljen je tako da apsorbira sjaj čim se lice zamasti čineći ga matiranim.


theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder

Kao što sam već spomenula pakiranje ovog proizvoda je stvarno neodoljivo a puder dolazi u količini od 7,08 g. Cijena mu je oko 16 eura a kupiti se može na eBay-u, strawberry.net i još nekim internet stranicama.

Slijedeći theBalm proizvod kojeg imam u svojoj kolekciji i kojeg danas recenziram je predivno Hot Mama! rumenilo/sjenilo.

theBalm Hot Mama! Shadow/Blush

Ovo je dakle odličan ''all in one'' proizvod kojeg se može koristiti kao rumenilo ali i kao sjenilo. Ja sam ga do sada koristila samo kao rumenilo pa ga recenziram samo s tog aspekta. Razlog zbog kojeg mi se sviđa ovo rumenilo, bez obzira na to što inače više volim mat rumenila, je to što je shimmerasto ali se u njemu ne vide nikakve sjajne čestice već na licu daje predivan sjaj i blistav izgled.

theBalm Hot Mama! Shadow/Blush

Sama tekstura ovog rumenila vrlo je svilenkasta i vrlo lako se blenda, a što se tiče nanošenja definitivno preporučam mekši kist jer se lagano trusi ako se nanosi tvrđim kistovima.

theBalm Hot Mama! Shadow/Blush

Nijansa ovog rumenila/sjenila vrlo je posebna- roskasto/breskvasta sa blagim zlatnim odsjajem i mene osobno podsjeća na Sleek rumenilo u nijansi ''Rose Gold'' kojeg inače obožavam, tako da mi se naravno i ova svidjela.

Swatch: theBalm Hot Mama! Shadow/Blush

Swatch: theBalm Hot Mama! Shadow/Blush

I ovaj proizvod dolazi u neodoljivom pakiranju u količini od 7.08 g a cijena mu je 15-17 eura, ovisno gdje se kupuje.

Posljednji theBalm proizvod kojeg danas recenziram je Downboy rumenilo/sjenilo.


theBalm Downboy Shadow/Blush

 I ovaj proizvod se dakle može koristiti kao rumenilo ali i kao sjenilo za oči. Kao i Hot Mama!, i ovo rumenilo je vrlo lagane teksture, izuzetno pigmentirano i lako se nanosi.

theBalm Downboy Shadow/Blush

Nijansa Downboy rumenila/sjenila je prava mat roskasta a takvih naravno nikad dosta- barem kod mene. Na licu djeluje toliko prirodno a opet s druge strane je vrlo pigmentirana tako da je meni osobno baš nekako posebna.


theBalm Downboy Shadow/Blush

Swatch: theBalm Downboy Shadow/Blush

Swatch: theBalm Downboy Shadow/Blush

Ovaj proizvod dolazi u nešto većem pakiranju od 9,9 g a cijena mu je također malo viša od prethodnih- oko 18 e.

Na kraju bi samo spomenula to da recenzirani theBalm proizvodi, osim što su predivni odmah na prvi pogled, su i vrlo kvalitetni i sigurno vas neće iznevjeriti, tako da ako imate priliku definitivno isprobajte koji od ovih odličnih proizvoda!

xOxO, Vanilla Sky!



Nema komentara:

Objavi komentar