nedjelja, 29. srpnja 2012.

...Summer Son...

...Inače baš i ne vjerujem u astrologiju i horoskopske znakove no vjerujem da, pošto sam lav po horoskopu, su mi ljetni mjeseci kao veliki vrtlog sreće, tuge, nemira i uzbuđenja...

...Postoji puno pjesama koje volim no samo ih je nekoliko koje svaki put kada ih čujem probude u meni taj vrtlog i izazovu ''ljetni nemir'' kako ga volim nazvati...Čudno mi je kad to pokušavam nekome ispričati i dočarati iz razloga jer zvuči nerealno i nemoguće, no ipak se događa...

...Toliko emocija izmiješanih u jednom trenutku ponekad mi je često preteško shvatiti, sagledati i promisliti o njima, jer jednostavno su preintenzivne...Ponekad se ujutro probudim i ne mogu shvatiti što se točno događa dok se sjećanja, uspomene, želje i planovi vrte u meni kao na najbržem i najluđem vrtuljku...

...Najljepše stvari dogodile su mi se ljeti i sretna sam kad se samo takve događaju, no upravo ljeti radila sam i najveće greške koje uvijek ispočetka izazivaju ništa osim razočarenja, boli i tuge...Teško obuzdajem ljetni nemir u sebi i potrebno je puno snage i puno razmišljanja kako bi taj vrtlog ostao zatvoren negdje duboko u meni i kako bi ja ostala ta koja će odlučiti, napraviti i promijeniti neke stvari- kako bi upravo ja pobijedila ljeto i kako bi mi ono ostalo samo u lijepom sjećanju...


Blouse & Leggins: C&A
Top: NY
Flats & Clutch: h&m
Bracelet & Ring: h&m


xOxO, Vanilla Sky!

Nema komentara:

Objavi komentar