nedjelja, 30. rujna 2012.

Review: Eveline Art Scenic 3u1

Nedavno sam u brzinskoj jurnjavi kroz Kozmo i praktički bez razmišljanja (pošto sam ustvari mami kupovala tek. puder) ugrabila jedan vrlo zanimljiv Eveline proizvod. Mislim da je ljubav između mene i Eveline proizvoda već svima dobro poznata tako da ću odmah na početku reći da je od sada još i veća <3>

Proizvod koji danas recenziram je Art Scenic 3u1 baza/korektor/tekući puder. Mislim da svi volimo ''all in one'' proizvode pošto bi trebali biti praktični no iz vlastitog iskustva mogu reći da to nije baš uvijek tako- no o tome neki drugi put, sad se vraćam na Eveline Art Scenic 3u1.

Eveline Art Scenic 3u1

Proizvod dolazi u količini od 40 ml u pakiranju koje je više primjereno nekoj kremi no svejedno je vrlo praktično. Cijena ovog proizvoda je oko 30-35 kn.

Ono što još piše na samoj ambalaži je to da izdrži na licu 24 h te da ima SPF 10. Što se nijanse tiče dostupan je dakle samo u jednoj, što bi za one čisto svijetle puti mogao biti problem zbog laganog žutog pigmenta koji ovaj proizvod sadrži.

Swatch: Eveline Art Scenic 3u1

Kao što sam već navela, ovo je dakle premiere-foundation-corrector proizvod pa je po meni najbitnije objasniti da li taj proizvod zaista je sve to što navodi sama ambalaža. Ja osobno kažem ovako: što se tiče funkcije baze za tek. podlogu rekla bih apsolutno da- iz razloga što je koža lica mekana i zaglađena nakon nanošenja i nema isticanja suhih dijelova, što se tiče funkcije tek. pudera također da- jer prekriva sve manje nedostatke, vrlo je lagane i svilenkaste teksture te ga je vrlo lako nanijeti (bilo prstima ili kistom), i posljednja funkcija odnosno ovaj proizvod kao korektor- s ovim se slažem na pola iz razloga što nije toliko guste teksture da bi prekrio neke veće nepravilnosti no one manje svakako hoće. Također, dodala bi i jednu svoju funkciju za ovaj proizvod- kao hidratantna krema jer je lice nakon nanošenja zaista mekano i hidratizirano.
 
Swatch: Eveline Art Scenic 3u1
Swatch: Eveline Art Scenic 3u1

Ono što bi još napomenula vezano uz ovaj proizvod je svakako to da je vrlo postojan na licu i uz malo fiksiranja transparentnim puderom bez problema izdrži i do 10 h bez da sklizne s lica ili da se lice pretjerano zasjaji. Ono što mi se najviše sviđa kod ovog proizvoda je upravo to što je lice toliko mekano i svilenkasto, a ovaj proizvod istovremeno je neprimjetan i lagan na licu. Također, kao što sam već rekla, prekrivanje je srednje i za one s manjim nepravilnostima je čisto dovoljno.
 
Na kraju mogu reći samo to da sam stvarno ugodno iznenađena sa ovim proizvodom i da ga već dva tjedna svakodnevno koristim koliko mi se sviđa- od mirisa, postojanosti pa sve do teksture. Rekla bi i to da za 30-ak kn je zapravo vrlo teško naći toliko dobar proizvod ovoga tipa i da sam ja i više nego sretna što sam naletjela na ovaj (još jedan u nizu) odličan Eveline proizvod.
 
xOxO, Vanilla Sky!

Broj komentara: 7:

  1. jako primamljivo mi izgleda ali mi se cini da bi mi bio pretaman :( (Niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce da bi ti bio,bas zato sam i napisala da bi za one svjetlije puti vjerojatno bio pretaman,i steta da nema vise nijansi.

      Izbriši
    2. mozda ubace jos koju svjetliju nijansu. cekam taj dan :D

      Izbriši
  2. hmmm privlaci me ovaj proizvod ali se moram sloziti s komentarom iznad...vjerujem da bi i meni bio pretaman makar cu ici pogledati bas da vidim te nijanse....
    svida mi se recenzija....i zaista mi izleda kvalitetno s obzirom na cijenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nista,najbolje da odes pa isprobas posto je malo specificna nijansa,no kad se nanese je svjetlija malo nego ovako na prvu. Drago mi je da ti se svidja recenzija :-)

      Izbriši
  3. Probala sam ga, lijepo pokriva, ali meni grozno isušuje lice, uzela sam u nijansi ivory, i druge nijanse su dostupne (5 njih), možda trenutno nije bilo drugih nijansi kada ste kupovali.
    http://en.eveline.eu/1,5622,ART+SCENIC+COVER+FOUNDATION+3+IN+1++PRIMER+FOUNDATION+CORRECTOR.html#

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga imam vec dosta dugo i na pocetku je bila samo ta jedna nijansa,a mislim da su i formulu nesto mijenjali jer nije vise tako hidratantan i ugodan na kozi:-(

      Izbriši