četvrtak, 29. studenoga 2012.

Dreft Fashion Week- My Report!

Kao što sam Vam već spomenula na Fejsu, prošlu subotu imala sam čast prisustvovati na još jednom odličnom DFW-u gdje su prikazane kolekcije za proljeće/ljeto 2013.god. Osim druženja s kolegicama blogericama i čavrljanju s odličnim frizerom Ivicom zanimljive su bile naravno i revije, tako da Vam danas donosim svoj kratki osvrt.
 
 
Prva revija prikazana na DFW-u bila je ona zagrebačke dizajnerice Ive Karačić, koja je i ovoga puta ostala vjerna asimetričnim krojevima dok je cijela kolekcija odisala volumenom. Većina modela upravo su bile lepršave haljine u plavim, sivim i crvenim tonovima izrađene od svile. Nekoliko modela mi se svidjelo i mislim da je kolekcija vrlo nosiva za večernje varijante.
 
Iva Karačić
 
Nakon Ive, prikazana je kolekcija Iggyja Popovića nazvana ''Veselje života'' koja je zapravo posvećena ženama koje u ova teška vremena uspijevaju biti educirane, priznate i poduzetne, a ujedno su i majke. Kolekcija se sastoji od zanimljivih jednodijelnih kupaćih kostima, dugih višeslojnih lepršavih suknji te ekstravagantnih remena. Boje koje prevladavaju u kolekciji su crna te svijetlo plavi detalji upravo koji toj crnoći daju jedan vedriji i razigraniji touch. Meni osobno najviše se svidjela višeslojna crno-plava maxi suknja koju bi nosila na 1000 načina :)
 
Iggy Popović Atelier

Jedina kolekcija na ovom DFW-u namijenjena muškarcima je upravo ona Natalije Smogor- koja jednostavno zna kako se muškarci trebaju odijevati. Kolekcija koju smo imali prilike vidjeti inspirirana je James Bondom- dakle odijela od najfinijih materijala, zanimljivi prsluci, uske hlače i košulje divnih tekstura. Kolekcija u crnoj boji zapravo je odlično naglasila teksture i krojeve svih komada, a ono što mogu reći je to da bi svog muškarca definitivno htjela vidjeti u većini prikazanih komada- jer upravo u takvoj odjeći zamišljam muškarca sa stilom.
 
Natalija Smogor
 
Vrlo zanimljivu i razigranu reviju imala je i Ada Zanditon, londonska dizajnerica omiljena mnogim poznatim damama. Cijela kolekcija po meni je prilično nepovezana i odiše raznolikošću, prikazivajući viziju današnje moderne žene koja je frajerica, no u isto vrijeme i dama. Moj favorit je neupitno kratka jaknica/blazer sa slike dolje.
 
Ada Zanditon
 
Ana Kujundžić ostala je vjerna svojem neobičnom spajanju različitih materijala, a kreacije su bile napravljene od različitih zakrpa, trakica i slično. I u ovoj kolekciji moglo se vidjeti puno zanimljivih i šarenih komada, no nisam posve sigurna koliko bi ja osobno nosila prikazane komade.
 
Ana Kujundžić
 
DFW završio je revijom Ivane Popović, koja je i ovoga puta sve iznenadila ne-klasičnom revijom i naravno nije zakazala. Pista se pretvorila u sexi filmski set na kojem su ženski modeli (uz pomoć zgodnih frajera) prikazali kako se žene najbolje osjećaju u ugodnoj, prozračnoj i loose odjeći. Cijela kolekcija po meni baš i djeluje nekako udobno, neopterećeno i razigrano- dok jarke boje i različitost materijala podižu cijelu kolekciju na jednu novu, višu razinu.
 
Ivana Popović
 
To bi bilo sve od mene što se tiče ovog DFW-a, još jednom se zahvaljujem organizatorima na pozivu i već sada se veselim sljedećem Dreftu pošto me svaki iznova oduševi.
 
x.O.x.O. Vanilla Sky!

 



 




Nema komentara:

Objavi komentar