subota, 4. kolovoza 2012.

Artdeco Marrakech Sunset Bronzing Glow Blusher

Poznato je da svi volimo limitirane kolekcije pa tako niti ja nisam izuzetak, a posebno me razveseli kad je kolekcija ''po mom guštu'' a to je definitivno slučaj sa Artdeco ljetnom kolekcijom pod nazivom ''Marrakech Sunset'' koja je inspirirana predivnim orijentalnim glavnim gradom Maroka. Dakle zemljanih i prirodnih tonova u kolekciji ne nedostaje, kao ni žarko narančaste te intenzivno plave.



Proizvodi od kojih se sastoji ova kolekcija su bronzer dostupan u 2 nijanse (168 kn), bronzer/highlighter (128 kn), rumenilo (142 kn), brončani sprej za noge i tijelo dostupan u 3 nijanse (149 kn), sjenila dostupna u 4 nijanse i magnetna kutijica (36 kn sjenila, 52 kn kutijica), sjajila dostupna u 3 nijanse (72 kn) te 4 zanimljive nijanse lakova za nokte (66 kn).

Proizvod koji me najviše očarao i u kojeg sam se zaljubila na prvi pogled je Bronzing Glow Blusher kojeg Vam danas i recenziram.



Artdeco Marrakech Sunset Bronzing Glow Blusher


Rumenilo dolazi u predivnoj šarenoj kutijici koja naprosto odiše orijentalnim štihom, u količini od 10 g. Cijena mu je kao što sam već i navela- 142,oo kn.

Kao što je vidljivo na slici, ovo rumenilo sastoji se zapravo od 3 nijanse (koraljna, roskasta i smeđa brončana) koje kad se stope daju zaista predivnu, toplu nijansu a dodatak sitnih zlatnih čestica na licu stvara lagani i blistavi odsjaj.

Sama tekstura ovog rumenila je vrlo svilenkasta i ''mekana'' te ga treba  nanositi vrlo nježno odnosno laganim potezima i čim mekšim kistevima. Vrlo lako se blenda, visoko je pigmentirano i postojano.

Na kraju eto i nekoliko swatcheva a ono najvažnije što moram spomenuti je to da je Marrakech Sunset zaista divna kolekcija i da su me svi proizvodi zainteresirali i definitivno moram kupiti još i bronzer te sjenila!

Swatch: Artdeco Marrakech Sunset Bronzing Glow Blusher

Swatch: Artdeco Marrakech Sunset Bronzing Glow Blusher


 p.s. Koji su Vaši favoriti iz ove kolekcije?
 
          xOxO, Vanilla Sky!

2 komentara:

  1. najdraži su mi definitivno rumenilo i highlighter koje sam ugrabila prvom prilikom. bronzer mi zaista ne treba, iako su oba krasna.. još se mislim za koraljno i plavo sjenilo... ovo mi je najljepša ArtDeco kolekcija do sada!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najviše se volim namazati z drekom

    OdgovoriIzbriši