četvrtak, 9. kolovoza 2012.

DIY kutija za ruževe/sjajila

Vjerujem da svi mi koji imamo malo više kozmetike od nekog prosjeka imamo tu i tamo problem sa organizacijom iste, tako da sam ja osobno stalo u potrazi za novim i praktičnim organizacijskim rješenjima, a najnovije Vam pokazujem u slijedećem videu:



Kako bi još bolje shvatili kako napraviti ove kutije za organizaciju ruževa/sjajila evo i nekoliko slika:







xOxO, Vanilla Sky!

Broj komentara: 5:

  1. super je ovo, već sam si napravila jednu, a sutra ću još jednu :) daj stavi još takvih sličnih projektića :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bude uskoro jos slicnih rjesenja vezanih uz organizaciju make up-a, nakita i svih ostalih sitnica posto sam ja stalno u potrazi za novim organizacijskim rjesenjima ;-)

      Izbriši