četvrtak, 23. kolovoza 2012.

Review: p2 Viva Argentina LE

Ako se sjećate odnosno ako redovito pratite moj blog već sam vam spominjala i recenzirala proizvode branda p2 (koji je dostupan u njemačkim dm-ovima) koje zaista obožavam jer su cjenovno kao recimo Essence a po meni još i kvalitetniji. Također, vrlo često imaju razne limitirane kolekcije a zadnja koja mi se svidjela je bila Viva Argentina LE koja je imala zaista predobr proizvode i žao mi je što nisam uspjela kupiti i rumenilo, bazu i eye linere.

p2 Viva Argentina LE


Proizvodi koje Vam danas predstavljam su Triple Touch Powder Paletta te Trio palete sjenila.


Triple Touch paleta pudera dolazi u količini od 9 g u čvrstom pakiranju a nijansa koju imam je 010 gaucho chic. Cijena proizvoda je bila oko 4-5 e.

p2 Viva Argentina LE Triple Touch Powder Palette (010 gaucho chic)

p2 Viva Argentina LE Triple Touch Powder Palette (010 gaucho chic)
Ovaj kompaktni puder izuzetno je svilenkaste teksture i kao što se vidljivo na slici, ima jednu baznu nijansu te dvije koje se mogu kombinirati sa ovom baznom, dok je najtamnija nijansa odlična za konturiranje.Također, puder nije previše praškast i vrlo dobro matira kožu lica i do nekoliko sati.

Swatch:Viva Argentina LE Triple Touch Powder Palette 010 gaucho chic



Slijedeći proizvodi koje danas predstavljam su Perfect Expression Trio palete koje dolaze u količini od 3x1,5 g u slatkom limitiranom pakiranju, a cijena im je bila oko 3 e.

Prva nijansa koju predstavljam je 020 te necesito! i kao što možete vidjeti to je jedna odlična kombinacija nijansi i mislim da svi mi koji volimo ove neutralne tonove možemo biti zadovoljni!

p2 Viva Argentina Perfect Expression Eyeshadow Trio 020 te necesito!

p2 Viva Argentina Perfect Expression Eyeshadow Trio 020 te necesito!


Nijansa u sredini jedina je koja sadrži shimmer i odlična je za brow bone, dok su žuta i smeđa mat. Sjenila su srednje pigmentirana a tekstura im je svilenkasta no za moj ukus su malo prepraškasta.

Swatch: Viva Arg. Perfect Expression Eyeshadow Trio 020 te necesito!


Druga nijansa u kojoj imam ovu paletu je 030 te deseo! koja također ima shimmerastu 
nijansu u sredini te sivu i plavu mat nijansu. Što se tiče teksture vrijedi sve prethodno navedeno.

p2 Viva Argentina Perfect Expression Eyeshadow Trio 030 te deseo!

p2 Viva Argentina Perfect Expression Eyeshadow Trio 030 te deseo!



Swatch: p2 Viva Arg. Perfect Expression Eyeshadow Trio 030 te deseo!

Eto to bi bilo sve za danas, nadam se da se i Vama ovaj brand sviđa kao i meni a pogotovo ova limitirana izdanja koja su jednostavno SAVRŠENA!
 
xOxO, Vanilla Sky!

2 komentara:

  1. sviđa mi se baš! šteta što i nama nije dostupan :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda odlično. Moram ih se nekako dočepati. Krasna recenzija. :)

    OdgovoriIzbriši