subota, 10. ožujka 2012.

Please fly away with me!

Pozdrav svima, nadam se da svi provodite ugodan vikend baš kao i ja i da ste barem mali dio dana proveli negdje vani, bilo u prirodi ili negdje drugdje pošto je stvarno divan dan danas!

Ja sam nakon subotnje ''generalke'' cijelog kata svoje kuće i nakon brzinskog spremanja jedva čekala da izađem nekud van. Zato sam otišla malo do svojih pa s Neom napravila jedan veeliki krug tako da je i meni i njemu bilo stvarno već dosta šetanja, a zatim je napokon došla na red jedna malo duža subotnja kava s frendicama u lokalnom kafiću- uz pjenasti capuccino i bezbroj tema koje smo uspjele ''obraditi''.

Sad predvečer me Mm uspio nagovoriti na još jednu šetnju (vjerojatno zato što u zadnje vrijeme stalno doma kukam o nekim proljetnim dijetama i da moram više vježbati), tako da mislim da sam se danas čisto dosta našetala.

Za šetnju s dečkom odabrala sam jednostavnu ležernu kombinaciju, uglavnom htjela sam iskombinirati novu omiljenu majicu sa ptičicama iz h&m-a! Osim ptičica po zraku je lebdio i moj Funtastic, predivni slatkasti voćni parfem za djecu, koji me podsjeća na srednjoškolske dane!









Top: h&m
Skirt: NY
Cardigan: C&A
Clutch&Flats&Bracelets: h&m
Ring:NY


Sutra jedna prava nedjeljna kombinacija, a do onda...   xOxO, Vanilla Sky!



Broj komentara: 5:

  1. sviđa mi se kako se narančasta boja uklapa u cijelu kombinaciju :)
    jako lijepo! majicu ne vidim dobro ali ovako iz daleka je predivna, ili si je bar dobro iskombinirala :)) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanx na komentaru, budem uskoro radila jedan h&m haul pa će se na slikama sve nove stvari dobro vidjeti :)

      Izbriši
  2. volim narančastu,clutch je super ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su kjut Clutch&Flats&Bracelets. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanx,ovog proljeća sam opsjednuta sa narančastom/koraljnom bojom ;)

      Izbriši