ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Vanilla Sky's Products of The Month (February)

Dakle evo nam i nove rubrike koju ste željeli da uvedem na blogu- moji top proizvodi mjeseca. Znači svaki mjesec ću napraviti jedan haul gdje ću vam ispričati koji od proizvoda koje sam kupila stvarno vrijedi kupiti. Osim ovakvih recenzija za make up, s vremena na vrijeme ću napraviti takve recenzije i za odjeću/obuću i nakit. Eto to bi ukratko bilo sve- ostalo ćete sve čuti u videu.





Popis mojih top deset proizvoda prošlo mjeseca:

1. Schwarzkopf Got2be Schmusekatze Anti-Frizz Lotion

2. Urban Decay Naked Palette

3. Look by Bipa Kabuki Brush

4. Flormar Terracotta Face Powder u nijansi 26

5. Versace Crystal Noir

6. L.A. Girl Lipstick u nijansi ''Secret Admirer''

7. MAC Glimmershimmer Liquid Highlighter

8. Pupa Diva's Lashes Volume Mascara 01 Black


9. Sleek Blush u nijansi ''Rose Gold''


10. Loreal Infallible Eyeshadow u nijansi ''Sahara Treasure''
 

xOxO, Vanilla Sky

Broj komentara: 7:

  1. Odgovori
    1. Nemam je zasada,ali je uskoro u planu-za sada samo blog i YT :-)

      Izbriši
    2. Ok,samo provjeravam.
      Nisam baš dugo na tvom blogu,možda tjedan-dva,ali sviđa mi se sve što sam dosada pogledala/pročitala.
      Od mene imaš samo pohvale.:D

      Izbriši
    3. Drago mi je da ti se svidja blog-uglavnom trudim se da bude citateljima od pomoci :)

      Izbriši
  2. follow my blog http://www.egipatskamau.blogspot.com/ . I <3 your blog (:

    OdgovoriIzbriši
  3. mogla bi mozda malo duze drzat proizvode da ih vidimo, prebrzo ih po meni maknes i bilo bi korisno da napises popis svih stvari makar ces radit recenzije da bude popis na jednom mjestu.
    inace je ok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo budem editirala post pa ubacila popis stvari, ovo je prva takva recenzija i činila mi se nekako dugo pa sam ja to malo ubrzala :)
      Thanx na komentaru!

      Izbriši