ponedjeljak, 11. travnja 2011.

...Blemish Balm krema...

...Pošto ih i sama nedugo koristim,željela bi i s vama podijeliti oduševljenje od kad koristim ovaj super ''izum''!...Blemish Balm odnosno skraćeno BB krema zapravo je krema, spf i puder u jednom, a neke od glavnih funkcija su joj:

* UV zaštita
* Smanjuje pore
* Izbjeljuje lice
*Hrani kožu
* Tonirana je
* Prekriva mrlje
* Sadrži hijaluronsku kiselinu
* Sadrži koenzim Q10
*Prekriva mrlje

...Ja sam do sad isprobala Misshu Perfect Cover i Misshu Signature, obje u nijansi 23( to je neka medium beige nijansa) i po meni više odgovara rozom podtonu, za žuti podton mislim da bi trebala i tamnija nijansa...Jedini ''nedostatak'' ove kreme je to što je nema za kupiti u Hr,tako da ako je želite kupiti najisplativije ju je kupiti na Ebay-u, cijena za ove Missha bb kreme je cca 60 kn za pakiranje od 20 ml i cca 90-100 kn za pakiranje od 45 ml...Općenito je mišljenje da je bb kremu bolje koristiti ljeti iz razloga što je vrlo lagana na licu (puno lakša od pudera),prekriva mrlje i ima spf...Ako ne želite da vam se lice zasjaji odnosno bb kremu koja će mattirati kožu preporučila bi vam definitivno Misshu Perfect Cover, jer manje zasjaji kožu od Misshe Signature...


* eto drage moje, nadam se da sam Vam uspjela malo približiti činjenicu zašto sam oduševljena ovim bb kremama, vjerujem da ako ih počnete koristiti da ćete i vi dijeliti oduševljenje sa mnom jer su stvarno pametan izbor za korištenje umjesto tekućeg pudera ljeti!...Kasnije ću se potruditi i staviti Vam linkove internet stranica za kupnju kozmetike (s kojih sam i osobno kupovala tako da su provjerene)  i nadam se da ću vas obradovati s tim pošto znam kako je meni bilo kad nisam znala na kojoj stranici bi što naručila :))

xOxO Vanilla Sky


Nema komentara:

Objavi komentar