nedjelja, 10. travnja 2011.

...Podloge za make-up...

...Danas sam vam odlučila napisati nešto više o podlogama za make-up odnosno primerima,pošto sam ih i sama počela nedugo koristiti i jako sam zadovoljna! Primer se dakle stavlja na lice prije nanošenja tekućeg pudera iz razloga da bi se puder ljepše ''stopio'' s kožom i kako bi duže ostao nepromijenjen na licu...Također, ako želite da vam puder čim duže ostane nepromijenjen na licu preporučam korištenje fiksatora koji se nanosi nakon što je šminkanje gotovo i kad se maskara osuši, s udaljenosti od kojih 30 cm dovoljno je pošpricati lice i to je to-imat ćete savršeni make-up cijelu večer!


...Oke,vratimo se sad na primere, meni osobno su najbolji oni od Smashbox-a koje možete kod nas naći u Sephori a cijena im je od 120-150 kn!Meni je nekako najbolji za sada Smashbox Photo Finish foundation primer kojega preporučam svima koji imaju mješovitu kožu,znači masniju T zonu i suhu kožu na nekim dijelovima lica... Dakle, ako još ne koristite podlogu za make-up svakako preporučam da isprobate jer razlika je stvarno vidljiva, a ako su vam gore navedeni primeri preskupi nije loše kao podlogu staviti neki serum za lice,meni osobno je odličan Balein Urea serum kojeg možete naći u DM-u za kojih 30 kn a serum je stvarno odličan-hidratizira kožu,brzo se upija i što je najbitnije ne masti kožu!
xOxO Vanilla Sky


Nema komentara:

Objavi komentar