subota, 9. travnja 2011.

...proljeće a u ormaru nemir :)...

...prvo mala isprika što sam zapostavila pisanje bloga u zadnje vrijeme,ali nije do mene nego fax koji mi u posljednje vrijeme oduzima najveći dio dana,bilo da moram pisati magistarski rad ili učiti...
no dosta o faxu,idemo na malo vedrije teme!
...proljeće je definitivno moje najdraže godišnje doba,nakon one tmurne,dosadne i duge zime ovo je čisto savršenstvo!ne samo da se probudila priroda nego su i ljudi oko mene odmah živnuli,izlozi trgovina vrište od jarkih boja i novih proljetnih kolekcija:)
...u 5.mjesecu imam proslavu godišnjice mature(prvih 5.je palo :)) i iz tog razloga sam se bacila u potragu za savršenim outfitom...nakon dugog razmišljanja odluka je ipak pala na haljinu pošto ionako stalno nosim suknje i haljine pa da nastavim u revijalnom tonu...nakon sati i sati provedenih na netu u potrazi za onom koja mi oduzima dah-odluka je napokon pala,na predivnu crnu sa zlatnim iz h&m-a(prva na slici),no potraga je naravno rezultirala kupnjom još nekoliko predivnih haljina iz navedene(meni najdraže)trgovine!
vjerojatno svi već znate da je ovaj modni brand otvorio prekjučer prvu trgovinu u Lijepoj našoj(onu na Cvjetnom trgu),no ja sam valjda jedna od rijetkih koju ta činjenica nije toliko oduševila...
već sam mislim napisala u prethodnim postovima da imam višegodišnju ''tradiciju'' nekoliko puta godišnje otići do Maribora ili Graza pa tamo uloviti h&m stvarčice koje me iz kolekcije u kolekciju uvijek iznova oduševe!već polako odbrojavam dane kad idem u Maribor u veeliki shopping,tako da su liste već odavno pohranjene u glavi:)
ovo su haljine koje sam kupila u posljednjih nekoliko tjedana(sve h&m),a što je najbolje skoro sve sam ulovila na sniženju,tako da uskoro očekujte kombinacije u ovim ljepoticama:
...stvarno neznam koja mi je ljepša od koje,tj.svaka mi je posebna na svoj način:ova prva crno/zlatna za godišnjicu mature je vrlo kvalitetno napravljena i predivno stoji,jedva čekam da malo potamnim jer mislim da će još bolje izgledati na preplanulu put zbog ovog zlatnog uzorka
*ovu drugu sa malim srcima također zamišljam u kombinaciji s nekim puderasto rozim bolerom i veelikom rajf/mašnom te nekim slatkim balerinkama:)
*treća mi djeluje savršeno za iskombinirati s nekim crnim blazerom ili nekom kožnom jaknom i crnim remenom,savršeno za subotnji izlazak
*pošto obožavam puderasto rozu/nude boju mislim da ću ovu četvrtu nositi vrlo često ovo ljeto,s nekim crnim cardyjem i nude ukosnicama
*peta me oduševila zbog ovog remena/mašne i iako do sada baš i nisam voljela ove ''tube'' haljine ove su me toliko očarale da ih jednostavno moram početi nositi
*ova posljednja je iz starije kolekcije i pošto je nisam uspjela kupiti kad je bila u trgovinama a jaako sam je željela bila sam presretna kad sam je ulovila na Ebay-u i to u svojoj veličini,još jedan dokaz da se na Ebay-u stvarno sve može naći,možda ne odmah ali ako imate malo strpljenja sigurno će se isplatiti,već sam se više puta u to uvjerila...haljina me oduševila vjerojatno zbog ove prljavo-bijele čipke i ovog zatvarača u zlatnoj boji,već sam je nosila na crni cardy s istom takvom čipkom(također iz h&m-a) te velikom remen/mašnom i jako mi se svidjela kombinacija!mislim da će dobro izgledati i na crni blazer i crne peeptoice za neku večernju varijantu ili s bež/nude/roskastim cardyjima za dnevne varijante...
osim ovih haljina,uspjela sam kupiti još nekoliko stvarčica iz jesensko/zimske kolekcije koje nisam našla u trgovinama i mogu reći da sam zbog toga presretna,tako da živio h&m online shop!
*kombinacije s novim stvarčicama uskoro na blogu!

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar