nedjelja, 10. travnja 2011.

...highlighter/shimmer/iluminator

...Sigurna sam da ste se svi(kao i ja) puno puta zapitale kako neke žene koje vidimo na ulici izgledaju kao da su obasjane svjetlima reflektora, e pa odgovor je vrlo jednostavan-koriste highligtere i shimmere i upravo iz tog razloga ih mnogi nazivaju ''najbolji ženini prijatelji'' jer prikrivaju male nepravilnosti koje svi nažalost imamo!U ovom postu ću vam malo pokušati razjasniti koja je razlika među navedenim make-up ''čudima'' i nadam se da će vas ovaj post potaknuti da koristite shimmere/highlightere!


* Highligter je dakle sjajni puder koji se stavlja na dijelove lica kao što su brada,nos,čelo i vrhovi obraza i najvažnija funkcija mu je da ističe određene dijelove lica...Highlighter može doći u jako sjajnom, shimmerastom obliku ili onom biserno sjajnom i treba ga koristiti u manjim količinama kako ne biste „previše zabljesnule“ :-) Može se nanositi prstima ili većom četkom!


* Shimmer čine sjajne čestice koje dolaze u raznim oblicima i služe davanju završnog, zdravog sjaja licu... Mogu biti u tekućem, krutom (poput korektora) ili praškastom obliku (poput sjenila). Prilikom njihova nanošenja mora se biti oprezan, jer svako pretjerivanje može dovesti do loših rezultata. Način nanošenja je raznolik: četka, prsti, kist za tekući puder


* Iluminator(ili kako ga često zovu-posvjetljivač) služi da bi skratile ili produžile crte lica, zapravo on je korektor u najsvjetlojoj nijansi...Također, može se koristiti i za sakrivanje podočnjaka, oblikovanje usnica, vizualno smanjivanje nosa i sl. Nanosi se nakon tekućeg pudera( jer je i on sam najčešće u tekućem obliku) i najbolje ga je nanostiti prstima odnosno lagano utapkati kako bi se čim bolje stopio s kožom!


...Ja osobno highlighter volim nanositi kratkim ravno odrezanim ''fan'' kistom,mislim da je najprecizniji za posvjetljivanje određenih dijelova lica...Vrlo bitna stvar kod navedenih proizvoda je da se uvijek kupuje nijansa svijetlija od tena!..Ja trenutno koristim highlighter od Manhattan-a čija je i slika ispod i super mi je jer dolazi u tri nijanse i ovu najtamniju koristim po ljeti kad mi je ten preplanuli a ove ostale dvije svakodnevno!

Za one koji imaju istaknutije podočnjake preporučila bi vjerojatno najpopularniji iluminator YSL koji je vrlo praktično napravljen zbog ovog kistića koji omogućava precizno nanošenje:

Eto moje drage,nadam se da su Vam sada neke stvari jasnije što se tiče shimmera i highlightera te ako ih još ne koristite da ćete ih isprobati, sigurna sam da nećete požaliti pošto su rezultati vrlo zadovoljavajući :)

xOxO Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar