srijeda, 18. siječnja 2012.

Love is in the Air!

Pozz drage moje, evo ja sam sva u nekoj žurbi posljednjih dana, ali naravno našla sam vremena za jedan brzinski post i jednu ležernu vikend kombinaciju, koja je bila za šetnju s dečkom  i Neom. Bilo je sunčano pa sam se malo krivo odjenula za šetnju tako da sam se već skoro sledila nakon deset minuta pa je šetnja i prilično brzo završila :)

Danas me obradovao još jedan paket iz h&m-a u kojem je jedna predivna beige haljina, jedna predivna oversized ogrlica i još nekoliko basic stvarčica, no još uvijek čekam i preostale pakete da stignu pa da napravim jedan zaokruženi ''zimski'' h&m haul. Većinu stvari očekujem u slijedećih nekoliko tjedana no naravno ja svaki tjedan nešto kupujem pa bi po takvome trebalo čekati godinu dana da sve stigne, tako da još dva-tri paketa i onda ide recenzija.

Još jedna novost na blogu bude i ta što ću ubuduće za određene proizvode raditi i video recenzije, tako da bi Vam još bolje mogla predstaviti i ocijeniti kupljene proizvode.

Evo to bi za danas bilo sve od mene, u nastavku slike moje vikend kombinacije, i samo da napomenem da sam mirisala na svoj Let it Rock!









xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar