srijeda, 25. siječnja 2012.

Review: My Favorite Smashbox Products

Danas sam napokon odlučila napraviti recenziju Smashbox proizvoda koje u zadnje vrijeme vrlo često koristim i stvarno sam zadovoljna!

Današnja recenzija bude za moja Top 3 proizvoda, a to su:

''Smashbox Gold Mine Face&Body Palette''

''Smashbox Contour Palette Cheek Chic''

''Smashbox Brow Tech&Cream Eye Liner Palette''

Pa krenimo redom, znači Gold Mine paleta za lice&tijelo. Što se tiče same ambalaže stvarno nemam nikakvih zamjerki, naprotiv mislim da nikoga ne ostavlja ravnodušnim i da će svakoga privući na prvu. Nadalje, ambalaža u potpunosti odgovara nazivu same palete- znači sve pršti od zlata!!

Paleta se sastoji od dva dijela, u gornjem dijelu nalazi se s lijeve strane sjajilo za usta a s desne highlighter uz neizbježno ogledalce :) . U donjem dijelu je puder za lice&tijelo.

Sjajilo je predivno prozirno sa zlatnim česticama i vrlo je postojano, a dolazi u količini od 2.3 g.

Kremasti highlighter mi je definitivno jedan od boljih koje sam probala i koristim ga vrlo često, dovoljno ga je nanijeti u vrlo maloj količini na prava mjesta(brow bone, cheek bone) i rezultat je i više nego savršen te daje predivan zlatni sjaj lica.Dolazi u količini od 2.3 g.

Puder za lice&tijelo sadrži sitne zlatne čestice i daje licu predivan ''summer glow'' i neupitno će svakom make up-u podariti savršen završni touch. Dolazi u količini od 11 g.

Po meni ova paleta savršena je i za zimu i za ljeto, za one sa tamnijim tenom ali i onim svijetlijim, odlična je za večernji make up kao i onaj dnevni. Prednost je i to što se s paletom može eksperimentirati odnosno prilagoditi je kako vam odgovara.

Evo i slika da vidite o čemu uopće pričam, jedina zamjerka je to što je vrlo teško napraviti swatch jer fotić ne može uloviti ove zlatne čestice kako bi trebalo, ali nadam se da ćete dovoljno vidjeti da vas oduševi kako je i mene. Inače, cijena palete je cca 40-50 USD, no naravno na eBayu se može i jeftinije uloviti.






(Od lijeva na desno: puder za lice i tijelo, sjajilo za usta, highlighter)

Druga po redu je paleta za konturiranje, koja mi je neupitno najdraža contour paleta i ne bi više mogla bez nje koliko sam navikla na nju!

Ambalaža je izvana prilično klasična, crna kutijica sa Smashbox logom, no unutrašnjost je definitivno druga priča. S lijeve strane nalazi se srednje smeđi puder za konturiranje, a lijeva strana je podijeljena na dva dijela- rumenilo i highlighter. Gornji dio poklopca sastoji se od ogledala i primjera kako pravilno koristiti paletu.


Ja sam uglavnom oduševljena sa sva tri dijela i ne koristim ih stalno sve odjednom, kao i kod Gold palete, možete je koristiti kako vam odgovara, odnosno kakav look želite postići. Ja lice obično konturiram samo za večernje izlaske jer smatram da je za dnevni look intenzivnije konturiranje pretjerano. Znači za dnevni look stavljam samo rumenilo i malo highlightera, a za večernji napravnim kompletni contour. Ako niste baš vješti što se tiče konturiranja, evo jedan koristan i jednostavan video gdje možete u kratkom vremenu naučiti kako pravilno konturirati lice:
Mislim da sam rekla sve ono što je bitno za ovu paletu, e da, cijena joj je cca 100-150 kn, naravno ovisi gdje je na netu kupujete. Ja opet preporučam eBay :)


                Swatch: Contour Palette(s lijeva)- contour powder, blush, highlighter)



I zadnji Smashbox proizvod kojeg recenziram je paleta koja sadrži 4 ''brow powder-a'' i 6 predivnih kremastih eye linera.

Paleta dolazi u jednostavnom crnom pakiranju, unutar palete je maleno ogledalce i sama paleta je prilično mala tako da je možete bez problema stalno nositi sa sobom.






''Brow Tech'' paleta kako sam već rekla dolazi u 4 nijanse i mislim da nijanse odgovaraju većini ljudi. Kod ove palete super je to što se lijepo da izblendati kad se nanese na obrve i nije onako ''praškasta'' te izgleda vrlo prirodno.

                          Swatch: Brow Tech (gledano s lijeva): Taupe, Brunette, Blonde

Kremasta sjenila dolaze u 6 nijansi i odlično su pigmentirana. Što se tiče postojanosti, bez problema drže i do 8 h a da se ne razmažu, tako da što se općenito kremastih eye linera tiče definitivno su prošli moj test izdržljivosti.

Swatch: Cream Eye Liner(gledano s lijeva)- Image, Tunder, Putty, Caviar, Picasso, Midnight Brown


Sve u svemu mislim da nitko ne bi požalio kupnjom ove palete iz razloga što je ustvari vrlo mala a unutra se nalazi prilično puno nijansi eye linera, a to je i bio glavni razlog što sam je ja kupila, jer osim crnog i zlatnog nisam imala niti jednu drugu nijansu, tako da me ova mini paletica poprilično oduševila. Cijena joj je cca 20-25 $.

Eto nadam se da ćeVam moja recenzija Smashbox proizvoda barem malo pomoći ukoliko ste planirali kupiti koji od ovih proizvoda ili ste u potrazi za nečim sličnim. Osim ove Gold Mine palete, mislim da je cijena ostalih proizvoda  pristupačna s obzirom na samu kvalitetu , tako da vam zasigurno neće biti žao ako kupite bilo koji od recenziranih proizvoda ;)

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar