srijeda, 4. siječnja 2012.

Review: Sleek palete Au Naturel&Oh So Special

Sleek palete većini vas vjerojatno nisu ništa novo, no moje oduševljenje je stvarno veliko kad se radi o njima tako da im jednostavno moram posvetiti jedan post :)

Svoju prvu Sleek paletu kupila sam prije kojih godinu dana i to je bila Au Naturel paleta za koju danas radim recenziju. Prije kojih mjesec dana nestala su skoro sva sjenila iz navedene palete pa sam se istog trenutka bacila u potragu za novom, i uz ponovnu kupnju Au Naturel palete kupila sam i Oh So Special, za koju također radim recenziju danas. Inače, izbor Sleek paleta je prilično velik pa se barem meni svaki put kad ih idem kupovati jaako teško odlučiti koju da uzmem. Slijedeće  Sleek palete koje definitivno kupujem u narednom razdoblju su LE Sparkle paleta, Sunset i Bad Girl, tako da očekujte i njihove recenzije uskoro.

Pa krenimo napokon...Pakiranje Sleek paleta nije nešto pretjerano luksuzno, ove redovne dolaze u crnim papirnatim kutijicama na kojima piše ime palete, no svaka ima drugačiju šareno oslikanu kutiju-ovisno o kojoj se paleti radi i zbog toga su baš nekako slatke, mene podjsećaju na neku lijepo upakiranu čokoladu.


Izgled samih paleta je prilično jednostavan i nalaze se u plastičnoj kutijici koja je prilično čvrste izrade, cijele su u crnoj boji a s vanjske strane otisnut je Sleek logo i naziv palete (naziva na vanjskoj strani palete nema na svim paletama već iz samo određenih kolekcija). U svakoj paleti se nalazi 12 sjenila u količini od 1,1 g, dvostrani aplikator za nanošenje sjenila i ogledalo.


Sad kad sam objasnila ove ''tehničke'' stvari mogu napokon preći na ono bitnije! Prva na redu je Au Naturel paleta iz Nude kolekcije koja je po meni apsolutni must have svake kozmetičke torbice. To kažem iz razloga što su nijanse sjenila napravljene stvarno odlično- mogu se koristiti za jednostavne dnevne lookove, ali bez problema odrađuju i jače lookove (meni je super za smeđi smokey), tako da je paleta stvarno multifunkcionalna :) Au Naturel paleta ima 4 shimmerasta sjenila dok su ostala mat. Što se tih omjera tiče u svakoj paleti je to drugačije, pa ih možete birati i na osnovu te činjenice. Kao što vidite na slici,na paleti se nalazi i prozirna folija na kojoj se nalaze nazivi svakog sjenila koja u Au Naturel paleti idu ovako (znači s lijeva na desno,prvi red): Nougat, Nubuck, Cappucino, Honey Comb, Toast i Taupe i drugi red, također s lijeva na desno: Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal i Noir. Evo i kako to izgleda:


Sva Sleek sjenila vrlo su dobro pigmentirana i imaju vrlo svilenkastu strukturu i što je po meni najbitnije, nisu previše ''praškasta''. Napravila sam swatcheve iz Au Naturel palete za 6 najzanimljivijih nijansi, ovim redom gledano s lijeva na desno: donji red 1. po redu(Conker), donji red 2.po redu(Moss), gornji red 3.po redu (Cappucino), donji red 4.po redu(Mineral Earth), gornji red 5.po redu (Toast) i gornji red 6.po redu (Taupe).



Oh So Special je također jedna predivna paleta u kojoj se nalazi nekoliko svijetlijih (rozo/bijelih/beige) nijansi, te nekoliko tonova smeđe, crne i sivo/plave. Omjer shimmerastih i mat sjenila nešto je drugačiji nego kod Au Naturel palete, tj.u ovoj paleti nalazi se 6 shimmer i 6 mat sjenila. Nazivi nijansi gledano s lijeva na desno prvi red su: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz i Celebrate, a u drugom redu : Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up i Noir. Ne znam zašto ali predivno mi zvuče imena nijansi u ovoj paleti i baš svaki naziv savršeno opisuje nijansu. I za ovu paletu sam napravila swatcheve meni najzanimljivijih nijansi, a redom idu ovako, također gledano s lijeva na desno: donji red 2.po redu nijansa (Gateau), gornji red 3.po redu (Ribbon), gornji red 4.po redu (Gift Basket), gornji red 5.po redu (Glitz), donji red 5.po redu (Wrapped Up) i gornji red 6.po redu (Celebrate).


Evo drage moje ovo bi bilo sve od mene vezano uz ove predivne Sleek palete, ono što još mogu reći je to da sigurno nećete požaliti ako kupite bilo koju od ovih krasotica. Nažalost u Hr ih nema za kupiti, ja sam svoje kupila na http://www.ebay.co.uk/ po cijeni od kojih 8 funti po komadu, što po meni stvarno nije puno za ovako dobru paletu. Također, uskoro očekujte recenzije mojih novih Sleek paleta.

                                                                    xOxO Vanilla Sky

P.S. Koje su vaše omiljene Sleek palete, dal ih koristite i kako ste zadovoljne s njima?


Nema komentara:

Objavi komentar