petak, 13. siječnja 2012.

Review: IQ Cosmetics proizvodi (by Bipa)

U današnjem postu odlučila sam napisati nešto o IQ proizvodima koje koristim već duže vremena i mogu reći da sam čisto zadovoljna. Kao što možete vidjeti u naslovu posta, ove proizvode možete kupiti u Bipi.

Danas Vam donosim recenziju IQ tekuće podloge, kompaktnog pudera, maskare, palete sjenila i tekućeg korektora:


Pa krenimo napokon, prvi na redu je IQ Matt Sensation tekuća podloga. U zadnje vrijeme uglavnom kupujem tekuće podloge i maskare tako je na red došla i ova iz Bipe jer su me neki proizvodi od navedenog proizvođača već ranije oduševili.

Prekrivanje: Po meni je ovo najveća prednost ove podloge,
iako nije jako gusta sasvim solidno prekriva sve manje nedostatke i primjetila sam da ne moram stavljati puno korektora kad imam ovu podlogu.

Izbor nijansi: Ova podloga dolazi u 4 nijanse što je recimo neki standardni izbor. Moja je u nijansi 01 Ivory znači najsvjetlija, što me na prvu malo i začudilopošto 99% podloga nemam u najsvjetlijim nijansama, no kao što možete vidjeti na swatchu ona nije toliko svijetla i ima neki žuti podton tako da bi oni koji imaju svijetlu put mogli imati problema s izborom prave nijanse, odnosno smatram da nije za one sa svijetlijom puti.

Ambalaža: Staklena bočica s plastičnim čepom na pumpicu, količina standardnih 30 ml, po meni čisto solidno pakiranje za tekuću podlogu.

Cijena: Cijena ove podloge je 59,90 kn i smatram da je to čisto prihvatljivo za ovu količinu koja se dobije, a definitivno je u skladu sa kvalitetom podloge.
Ocjena: 4,5/5

Po meni je ovo jedna sasvim solidna tekuća podloga. Poprilično dobro prekriva manje nedostatke, ima matirajući efekt tako da je odlična za one s mješovitom i masnijom kožom, dugo drži na licu a opet je lagane strukture.




Drugi po redu je IQ Wet&Dry kompaktni puder, s kojim sam također vrlo zadovoljna i kojeg u posljednje vrijeme svakodnevno koristim.

Namjena: Ovaj kompaktni puder kako  mu i sam naziv govori može se nanositi kao i svi ostali kompaktni puderi tj.na ''suhi'' način ili na onaj suprotni ''mokri''. Ja ga češće koristim za matiranje T-zone nakon nanošenja podloge, no odličan posao odradi i kad se nanosi ''wet'', na taj način odličan je za kreiranje nekog intenzivnijeg i dugotrajnijeg make up-a.


Izbor nijansi: Ovaj komaktni puder dolazi u 3 nijanse, što baš i nije neki preveliki izbor, no nijanse su dosta standardne odnosno neutralne pa smatram da će većina naći odgovarajuću. Ja imam nijansu 10 blond i iako nisam plavuša savršeno mi odgovara.

Ambalaža: Dolazi u pakiranju od 10 grama, ima zanimljivo napravljen ovaj gornji poklopac, a unutar pakiranja možete naći spužvicu za nanošenje i ogledalce.

Cijena: Kao i za tekuću podlogu, cijena ovog kompaktnog wet&dry pudera je 59,90 kn, što je sasvim prihvatljivo za puder ovoga tipa.

Ocjena: 5/5

Sviđa mi se sama struktura ovog pudera, djeluje vrlo lagano ali vrlo dobro matira kožu i nije onako ''praškast'' što mene zna smetati kod kompaktnih pudera. Plus mu je definitivno i to što omogućuje nanošenje na dva načina, pa kako tko voli :)


Posljednji proizvod za koji radim recenziju je IQ Lash Expert maskara. Dugo sam tražila maskaru koja će biti savršena za one male trepavice u kutu oka i za one donje- i napokon sam je našla!

Vrlo zanimljivi oblik četkice savršen je za navedenu svrhu a također može se iskoristiti nakon što nanesete neku ''basic'' maskaru da dodatno izvuče trepavice. Također, intenzivne je crne boje i sasvim sigurno će svima omogućiti da imaju dramatične trepavice.

Ambalaža: Mene je na prvu ovo pakiranje asociralo na tuš no ipak je maskara :) Pakiranje je lijepe zlatne boje a količina koju ćete dobit je 8 ml. Cijena maskare je 29,90 što stvarno nije puno za ovu maskaru.

Ocjena: 5/5


Update: Pošto sam prije nekoliko dana kupila još jedan zanimljiv IQ Cosmetics proizvoda odlučila sam i za njega napraviti recenziju, a radi se o ''Shadow Quartet'' sjenilima koje sam kupila u nijansi 1- Black Nuance.
                                                    
Ovaj ''smokey'' kvartet odlučila sam kupiti iz razloga što sam malo pregledavala svoje palete sjenila te ostala mono,duo i tako dalje pa sam zaključila da posjedujem stvarno sve boje koje mi se sviđaju-osim sivih i srebrnih nijansi. I tada sam se naravno slučajno našla u Bipi i ugledala ovu mini paletu baš takvih nijansi ;)

Sjenila dolaze u crnoj klasičnoj ambalaži sa otisnutim IQ logom, a unutra se nalaze 4 nijanse sjenila a u donjem pretincu naći ćete dva dvostrana aplikatora za nanošenje sjenila, koje ja osobno rijetko kad koristim, no za one koji ih koriste svakako će dobro doći.





Još jedna stvar koja mi se svidjela kod ovih sjenila je to što su shimmerasta a srebrnu/sivu boju sjenila uvijek nekako i zamišljam shimmerastu a ne matt, tako da je ta odlika u ovom slučaju definitivno prednost. Što se tiče pigmentiranosti sjenila ona je sasvim solidna kao što ćete i vidjeti na swatchu, istina posljednje dvije nijanse su same po sebi tamne no i ove svijetlije zadovoljavaju navedeni kriterij. Swatch je napravljen bez baze na danjem svijetlu, nijanse idu po redu s lijeva na desno:




Mislim da sam rekla sve bitne karakteristike ove mini kvartet palete, stoga ako tražite paletu sjenila za smokey look koji neće biti klasičan smokey ovo je paleta koja će sasvim korektno obaviti posao. Kao i sve ostale IQ proizvode, i ovu paletu možete naći u Bipi, po cijeni od 34,90.

Update: Evo još jedan update pošto sam naravno oduševljena još jednim IQ Cosmetics proizvodom, a to je dvostrani tekući korektor. Imam nekoliko tekućih korektora (e.l.f., Max Factor, L.A. Girl...) i moram reći da me ovaj ugodno iznenadio. Jedna strana je klasična 02 Natural Beige nijansa a druga strana je zelena koja savršeno prekriva crvenilo na Vašem licu!


Ova zelena nijansa iznimno je guste strukture tako da je potrebno vrlo malo nanijeti jer se stvarno lako razmazuje. Što se tiče ove beige strane korektora na prvu mi se činio prilično taman no kad sam ga nanijela na lice savršeno se stopio s mojim tenom. Kao i kod ove zelene strane, i ova beige je dosta guste strukture što je meni kod korektora prednost iz razloga što je prekrivanje puno intenzivnije. 

Što se tiče pakiranja ono je prilično jednostavno napravljeno odnosno moglo je biti i ljepše no ovdje ipak ne govorimo o ambalaži nego kvaliteti proizvoda :) Količina je uobičajena za ovaj tip korektora- 2x4 ml, a cijena je 30-ak kuna.

 Nešto više o ovom korektoru možete vidjeti u mojoj video recenziji koju sam napravila za *b pretty proizvode koje također možete naći u Bipi. I jedino što je ostalo mislim da je swatch samog korektora:


Evo nadam se da će recenzija ovih proizvoda barem malo nekome pomoći ako ih je planirao kupiti, kao što sam i prije navela, meni su za tu cijenu i više nego zadovoljavajući te uskoro kupujem još IQ Cosmetics proizvoda, tako da očekujte i nove recenzije uskoro!

xOxO, Vanilla Sky

2 komentara:

  1. svidja mi se maskara, treba mi jedna sa ovom tankom cetkicom

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da ova sasvim solidno odrađuje svoj posao,probala sam ih dosta s takvom vrstom četkice i većina mi nije odgovarala, tako da sam sretna što sam našla odgovarajuću,i cijenom i kvalitetom :)
    pozzz

    OdgovoriIzbriši