nedjelja, 22. siječnja 2012.

...Winter Swallows...

Evo mene opet, nadam se da ste i Vi uživali u ovom kišno/sunčano/vjetrovitom vikendu i da ste uspjeli napuniti baterije za nadolazeći tjedan. Osim odmaranja, nadam se da ste izašli i na referendum kako bi odlučili o budućnosti Lijepe nam naše, kojoj po meni ni ''za'' ni ''protiv'' ne može previše pomoći, al dobro, da ne ulazim sad u ove političke vode, ovo je ipak blog o onim zanimljivijim temama!

Moj vikend je prošao prilično mirno i naravno prebrzo: nekoliko kava s frendicama, gledanje filmova u kasne sate sa mm, izlazak u petak i nedjeljni ručak kod mojih i to je to ukratko, uglavnom moja klasična vikend-rutina :)

Današnjih skoro 15 stupnjeva i sunce nekako su me podsjetili na proljeće pa sam izvukla iz ormara jednu od dražih suknji koja me nekako najviše podsjeća na to godišnje doba koje toliko volim. Evo i slika pa da shvatite zašto je to tako, uglavnom jedna ležerna nedjeljna kombinacija začinjena sa predivnim Juicy Couture Viva La Juicy-em, koji mi je nekako najbolje legao na ovaj ''slatkasti'' outfit.

Pozdrav do idućeg posta & stay fashion forever please ;)









Tanktop: Takko
Cardigan: h&m
Skirt: h&m
Flats: New Look
Clutch&Ring&Belt: h&m
Bracelets: eBay

xOxo, Vanilla Sky



Nema komentara:

Objavi komentar