nedjelja, 22. travnja 2012.

Red Sky, Red Sun, Red Wind...

Za današnju kombinaciju inspirirala me jedna slika koju sam onako u prolazu vidjela u jednom modnom časopisu, tj. podsjetila me na onu neku jednostavnost u odijevanju koju vrlo često zaboravimo i za koju mislimo da je nedovoljno zanimljiva, i upravo iz tog razloga sam iskombinirala nekoliko jednostavnih komada i čisto sam zadovoljna kako je ispalo!

Činjenica je da se ja osobno govoreći o odijevanju uglavnom vodim time da kombinacija zapravo bude jedna cjelina, dakle jedna potpuna zaokružena priča, a to ne mora uvijek značiti da kombinacija mora biti nešto extra komplicirana, dovoljno je dakle jednostavne komada začiniti dobrim detaljima i to je to!
Da ja više ne filozofiram, evo i kombinacije, koju je osim nekoliko detalja začinio moj J.P. Gaultier Classique :
















Blazer & Leggins: h&m
Top: Pimkie
Flats: New Look
Clutch: h&m
Bracelets: no name
Ring: Accessorize
Glasses: no name



xOxO, Vanilla Sky!

Broj komentara: 5: