ponedjeljak, 30. travnja 2012.

...Warm Sunday Silence...

Jučer sam poslije standardnog nedjeljnog okupljanja na ručku sa svojima posjetila Trakošćan pošto je dan jednostavno bio presavršen da se ne provede negdje vani u šetnji!

Osim meni, mislim da se mom Neu ova ideja ipak najviše svidjela, iz razloga što obožava šetnje oko jezera (pogotovo nedjeljom kad je gužva jer zna da će sigurno upoznati par novih prijatelja).

Sunce je lagano rasipalo svoje zrake po tamno zelenom jezeru, dok je njegova toplina neumorno rasla i rasla. Drveće je svojim dugim krošnjama stvaralo hlad kojeg su se svi pokušavali držati, pa tako i Neo i ja.

Za ovu nedjeljnu šetnju izabrala sam jednostavnu beige prozračnu kombinaciju, koju je naravno zaokružio najnježniji moj Scarlett.




Top: h&m
Skinny Jeans: Tally W.
Clutch: Adore
Flats: Calzeo
Bracelets, Necklace & Ring: h&m
Sunglasses: Vogue


xOxO, Vanilla Sky!

Broj komentara: 7:

  1. Odusevljena sam s ovom kombinacijom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno puno hvala,drago mi je da ti se svidja kombinacija :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se jako sviđa ova kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Neznaš ko je slađi...Neo ili ti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, thanx cure, Neo je sladak ali bogme i živo zlo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ležerna i nekako prozračna kombinacija...lijepo ;) Evo jedno pitanje...koliko recimo dnevno potrošiš vremena uređujući se ? Hvala unaprijed na odgovoru.=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-)
      Pa stvarno ne previse,sto se tice odijevanja uvijek mi nesto padne na pamet,no kao i svima mi se ponekad dogodi da stojim pred ormarom 20 min.i neznam sto da odjenem!
      A sminkanje ovisno o vremenu,dnevni look je gotov za 10 min.,a za izlaske ili neku posebnu prigodu naravno malo duze:-)
      Takodjer,nisam jedna od onih koje do trgovine ne mogu bez sminke ili stikli! Dakle mislim da ne trosim previse vremena za uredjivanje :-)

      Izbriši