utorak, 17. travnja 2012.

Review: Pupa Diva's Lashes Volume Mascara

Kako sam i obećala, danas Vam donosim recenziju za Pupa Diva's Lashes maskaru za volumen koja će vašim trepavicama podariti glamurozan izgled i mega volumen.

Ako ste gledali video sa mojim najboljim proizvodima za veljaču već ste mogli čuti ponešto o ovoj maskari, uglavnom tamo sam je ukratko spomenula no ova maskara zaista zaslužuje jednu malo opširniju recenziju.

Dakle ovu maskaru imam u nijansi 01 (crnu), 40 (ljubičastu) i 50 (zelenu), a osim navedenih  možete je naći u još nekoliko vrlo zanimljivih nijansi.






Pošto ova maskara u sve tri nijanse koje recenziram ima istu namjenu (volumen za vaše trepavice!) prvo ću napisati opće značajke ove maskare a zatim malo više o svakoj nijansi koju recenziram.

Kao što i sam naziv maskare kaže, prvenstveno je namijenjena za extra volumen trepavica, no osim toga mene čak možda i više oduševljava činjenica da osim što uvine trepavice- da ih i prilično puno produži. Također, vrlo je lagane i kremaste teksture tako da nema onih ''grudica'' s kojima često vodimo rat ukoliko je maskara suhe teksture. Što se tiče nanošenja, potrebno je malo prakse zbog dosta velike četkice, no nakon nekoliko pokušaja shvatit ćete da je ustvari lakše nanijeti maskaru sa većom četkicom, bilo na gornje ili donje trepavice.

Što se tiče samog pakiranja moram priznati da je mene oduševilo- dolazi u elegantnom crvenom pakiranju sa srebrnim logom. Cijena ove maskare je oko 100,00 kn- naravno ovisno gdje je kupujete.

E sad na nijanse ove maskare! Mislim da o crnoj nemam što previše reći, dakle klasična visoko pigmentirana crna koja će se uklopiti u svaki look.

Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 01

Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 01



Diva's Lashes maskara u nijansi 40 vrlo je zanimljiva- tamnije ljubičasta koju sam do sada najčešće koristila u ''smokey'' lookovima i moram priznati da se uklopila i više nego odlično. Pigmentiranost je, kao i kod crne nijanse- vrlo visoka.

Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 40


Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 40



Nijansa 50 je rekla bih za one malo hrabrije- dakle intenzivno zelena koja već graniči s jednom nijansom plave. Ja sam je isprobala nekoliko puta u kombinaciji sa narančastim, žutim i smeđim nijansama sjenila i mogu reći da svakom looku daje jedan posebni štih. Također, mislim da je savršena za ''morske'' ljetne lookove.

Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 50

Pupa Diva's Lashes maskara u nijansi 50



Na kraju sve što mogu reći o Pupa Diva's Lashes maskari je to da me zaista oduševila, iz razloga osim što savršeno uvije trepavice te stvori divan volumen ujedno ih i produži,  bez sljepljivanja i grudica. Također, ukoliko se nanesu dva sloja ove maskare trepavice neće djelovati umjetno i sljepljeno, upravo zbog lagane i kremaste teksture.

Napomena: * PR Uzorak!

xOxO, Vanilla Sky!

Nema komentara:

Objavi komentar