nedjelja, 26. veljače 2012.

...Just Another Ordinary Sunday...

Danas sam začudo provela jedan prilično miran dan tako da sam napokon malo napunila baterije i spremna sam za novi radni tjedan. Čak mi je dan i prilično dug tako da sam stigla napraviti (skoro) sve što sam imala u planu za danas, čak je i moj Neo dobio jednu dugu šetnju nakon koje se jadnik morao pola sata kupati da se skine svo blato s njegove bijele dlake koje mu se nalovilo u šetnji!

Današnja kombinacija je prilično jednostavna, htjela sam napokon iskombinirati ovu h&m suknju koja već jedno vrijeme stoji u ormaru sa novim gležnjačama koje su super sad za ovo (napokon) toplije vrijeme. Također, za ovu jednostavnu kombinaciju odabrala sam jedan malo kompliciraniji parfem- Lancome Hypnose kojeg neznam iz kojeg razloga volim nositi u nedjelju. Pa evo i kombinacije:











Skirt: h&m
Blouse: NY
Wedges: Jello
Clutch: h&m
Bracelets: Tally W.& NY
Ring: Christelle
Glasses: No Name

Nadam se da je i Vama vikend prošao u dobrom raspoloženju i da ste spremni na novi tjedan i nove obveze, sve u svemu ja sam zadovoljna sa tjednom koji je iza mene jer se puno toga izdešavalo, i to sve samo dobre stvari, tako da se nadam da će i slijedeći biti takav!



xOxO, Vanilla Sky!

2 komentara:

  1. E ovo mi je jedna od tvokih najboljih kombinavija. Super je i svidja mi se. Jedino sto bi ja pokussvala izbijec je sirenje nogu kadse fotkas (fotka5) jer mi izgleda mslo cudno. Moj najdrazi parfem je hypnose, ali onaj ljubicasti. Svi ga odmah zamijete. Pozz M.P :)

    OdgovoriIzbriši
  2. thanx na komentaru i pohvali :)
    znam ovo za noge ali ne mogu si pomoći-uvijek tako poziram!i dečko mi stalno govori da sam ko kauboj i da mi samo fali konj neki ali jednostavno to radim,hehe...meni su svi Hypnose parfemi dobri,tj.obožavam ih!

    OdgovoriIzbriši