četvrtak, 16. veljače 2012.

My Top 7 Hair Products

Mislim da nam je svima kosa uvijek ''ono nešto'' što bi željeli da uvijek dobro izgleda a to ponekad stvarno zna biti teško postići. Proizvoda i preparata za kosu u današnje vrijeme je mali milijun i čovjek bi pomislio da uz toliki izbor kosa jednostavno mora dobro izgledati i biti nam najljepši dodatak uz odjeću i nakit, no to nažalost nije baš tako i svima se pretpostavljam bezbroj puta dogodilo da nakon kupnje nekog proizvoda baš i nismo pretjerano zadovoljni i onda shvatimo koliko je zapravo teško naći proizvod koji će odgovarati našoj kosi- a zapravo je tajna u tome da se pronađe ona ''savršena kombinacija'' proizvoda!

 Na Vaš zahtjev napravila sam recenziju svojih nekoliko najdražih proizvoda za kosu koje koristim već duže vremena i s kojima sam stvarno zadovoljna.


Nadam se da će Vam ova recenzija pomoći ukoliko imate nedoumice o tome koje proizvode koristiti, pogotovo ako imate sličan tip kose kao što je moja!

xOxO, Vanilla SKy

4 komentara:

  1. i ja koristim taj L'oreal sampon,regeneretor i sprej..mozda bas treba da koristis regenerator jer bas daje punocu i cvrstinu kosi a zagladi je,got2be isto protiv topline koristim vec dugo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. thanx na savjetu,regeneratora sam ja mislim isprobala više nego šampona ali od svih mi je kosa jednostavno premekana,možda bi mogla ovoga probati pošto je ta linija za jačanje kose ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, curo, sve bolje izgledaš! Ten ti je super
    blago ti se.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. thanx draga, ma nije ten baš toliko savršen ali uz dobar make up izgleda čisto oke :)

    OdgovoriIzbriši