nedjelja, 12. veljače 2012.

...Elegant Snow White...

Mislim da nam je svima već lagano dosta snijega i ove nepodnošljive hladnoće, barem meni je sve nekako monotono i nemam baš previše volje za ništa, tako da mi je i ovaj vikend u tom nekom čudnom raspoloženju. Pretpostavljam da se svi uglavnom drže toplog doma i da nitko ne izlazi van ako baš ne mora, no ja sam danas odlučila malo iskoristiti ovaj snijeg kojeg ima i više nego dovoljno i iskombinirati jedan bijeli, snježni look.

I mogu reći da sam se unatoč zimi prilično dobro zabavila, na trenutke sam se i osjećala kao u nekoj lijepoj bajci dok je snijeg lagano padao po meni a u pozadini samo mir i tišina. Bjelinu snijega i kombinacije razbio je crveni ruž iz Essence LE 50's Girl's Reloaded kojeg obožavam, a miris snijega zamijenio je moj J. Sander Style sa svojim reskim i snažnim notama irisa, jasmina, magnolije, mošusa te daškom vanilije; i mislim da se odlično uklopio u ovu elegantnu zimsku bajku. Teško je ponekad opisati zamisao određenog looka kao i osjećaj koji se hoće prenijeti, a smatram da opisujući sitne detalje to nekako najbolje uspijeva.











Top: h&m
Skirt: Tally W.
Fur: C&A
Wedges: NY
Gloves: Diadema
Necklace: NY
Hair Acc: Jewelry
Clutch: Asos

Sve u svemu ja sam uživala u ovom nedjeljnom popodnevu i uspjela sam malo razbiti monotoniju ovom kombinacijom barem na nekoliko trenutaka, nadam se da i vi imate svoje načine za ''ubijanje dosade'' i da vam kao ni meni nije nikada dosadno ''sa samim sobom'' !

xOxO, Vanilla Sky

Broj komentara: 8:

  1. Ciao, gdje je ovo slikano? Super je, samo dok tebe ovako vidim postane mi zima :), Iva.

    OdgovoriIzbriši
  2. thanx na komentaru :)
    slikano je kod mene doma-u Zagorju,a mogu reći da mi niti nije bilo toliko hladno,al dobro,slikanje nije dugo trajalo :)pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si lijepa cura.
    Ova svijetla boja kose i crveni ruž ti baš pristaju!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala na komentaru, jedan je od ljepših koje sam dobila od kad pišem blog :)

    OdgovoriIzbriši
  5. bas lijepo,super ti je stil,ja inace nemam hrabrosti za ovako nesto ali tebi super stoji..tek sam pocela da te pratim i vrlo si zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
  6. thanx cure na lijepim komentarima,čitamo se i drago mi je da Vam se sviđa blog:))

    *p.s. uskoro bude jedno malo darivanje pa pratite pozorno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Da li je to Lepoglava? Jako lijepo i ti i kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je Ivanec (to je kod decka slikano),thanx puno:-)

    OdgovoriIzbriši