srijeda, 15. veljače 2012.

Happy Valentine's Day!!!!

(ovaj post je trebao biti jučer objavljen no nešto se dogodilo i nije ga htjelo objaviti!!) Evo jedan mali brzinski post pošto jaaako volim Valentinovo i nadam se da da ste dobile neku sitnicu koju ste priželjkivale i bilo da ste u vezi,braku ili ne bitno je da volite sebe same a onda će i ljubav prema drugima biti puno jednostavnija. Stoga nabacite najdraži ruž, lijepo se obucite i to je to, uglavnom dobru zabavu a ja sad jurim jer dečko me vodi nekud na večeru :))))))))




p.s. evo i kombinacije koju sam za danas odabrala:








Coat: NY
Top: Orsay
Skirt: h&m
Wedges: NY
Necklace&Clutch: h&m
Bracelets: Takko Fashion

xOxO, Vanilla Sky


2 komentara:

  1. wow! ruzicasta je bas razbila crnilo,ogrlica je odlicna kao i clutch,ja nemam nijednu pismo torbicu...nadam se da cu si nac neku povoljno :) bas mi se svidja

    OdgovoriIzbriši
  2. thanx,to je i bio cilj ove roze-da malo razbije crninu :)
    ja naprosto obožavam clutcheve,u posljednjih godinu dana ih se poprilično skupilo! a prilično povoljne znaju biti u hm-u,ja ih imam nekoliko i cijena je uglavnom po 10-15 eura,što je čisto oke za clutch!

    OdgovoriIzbriši