petak, 10. veljače 2012.

Review: *b pretty proizvodi (By Bipa)

Pošto sam nedavno obavila još jednu Bipa kupnju odlučila sam recenzirati nekoliko proizvoda iz *b pretty asortimana koje do sada baš i nisam koristila, no mogu reći da su me ugodno iznenadili.

Za ovu recenziju odlučila sam da bude video recenzija iz razloga što smatram da na taj način mogu bolje opisati proizvode ;)

Također, na kameri je teško uloviti swatcheve pa ću vam  staviti i slike ovdje u post. Da ja ne duljim, evo recenzije:

                                                        

*b Pretty Long Lasting tekuća podloga:






*b Pretty Mousse Make Up podloga:


*b Pretty Bronzing Powder:


*b Pretty Mono Eyeshadow:



Nadam se da će Vas ova video recenzija potaknuti da isprobate neke od navedenih proizvoda jer osim što su iznimno povoljni i kvaliteta im je sasvim zadovoljavajuća, tako da definitivno nećete pogriješiti ako kupite koji od proizvoda :)

xOxO Vanilla Sky




Broj komentara: 5:

  1. ja sam upravo danas po prvi puta kupila dva sjenila u bipi, jedan look by bipa i jedan b.pretty i sad sam tražila po netu recenzije i naišla na tvoj blog. moram reći da su sjenila jako pigmentirana, ali truse se ko luda, pa puno mrvica završi po obrazima ali eto... jeftina su i kako rekoh jako pigmentirana pa zaista vrijedi kupiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. ...ja sam za sada kupila samo ovo *b Pretty koje je dosta svijetlo i po meni se ne trusi pretjerano,kad isprobam i neka tamnija onda ću bolje moći to proučiti,a savjetujem ti da staviš prije nanošenja sjenila malo korektora ili primera na kapke pa sjenila odmah bolje ''sjedaju'' a ispod očiju staviš malo baby pudera koji kasnije samo makneš s kistićem i neće više biti onih neželjenih mrvica sjenila po cijelom licu :)
    *i hvala što pratiš blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma stavim ja primer, a inače kad stavljam sjenila koja se rasipaju pridržavam si maramicu ispod oka da mi pohvata mrvice jer nekako ne volim stavljati puder u prahu ispod očiju jer mi isuši kožu ili prvo sredim oči pa tek onda stavim tekući puder. nego, prvi puta sam sad stavljala ta sjenila, pa nisam znala da se tako truse pa mi je dosta završilo dolje :)

      Izbriši
  3. a znam,neka sjenila su jednostavno takva da se truse i tu baš i nema neke prevelike pomoći osim kako i sama kažeš da se korektor i puder nanose nakon sjenila a nije loše imati i neki fan brush pri ruci koji sve to lijepo pokupi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bok!vidim da komentirate sjenila od "b.pretty"(bipa).ja nemam loseg iskustva sa njima.meni su jako dobra.kao i njihove maskare.cudo naprave na trepkama za svega 17.90kuna.to mi se jako lijepo dopalo.pozdrav!:-)

    OdgovoriIzbriši