utorak, 21. veljače 2012.

Review: Misslyn Lip Products

Pošto sam neki dan od distributera za Misslyn ( http://www.facebook.com/pages/Misslyn-Hrvatska/249706091773272) dobila nekoliko proizvoda za usne danas Vam donosim recenziju navedenih proizvoda, a to su:

Misslyn ruž
Misslyn Sweet Lips sjajilo
Misslyn olovka za usta


Prvi proizvod kojeg recenziram je Misslyn ruž u nijansi 224 Perfect Day.
Misslyn Lipstick u nijansi 224 Perfect Day

Za početak, što se tiče pakiranja ovog proizvoda ono je prilično standardno- crno sa otisnutim bijelim ''Misslyn'' logom, a ruž dolazi u količini od 4 g.

Ono što me prilično iznenadilo kod ovog ruža je upravo nijansa. Naime na prvi pogled izgleda kao neka ljubičasta sa laganim shimmerom, no kad se nanese na usne kao da se stopi sa bojom usnama i pretvara se u tzv. ''boju mesa'' koju obožavam, tako da ju je po meni moguće nositi u puno različitih kombinacija. Također, izbor nijansi za ovaj ruž stvarno je velik: postoji u gotovo 40 nijansi.


Swatch: Misslyn Lipstick u nijansi 224 Perfect Day


Osim vrlo zanimljive nijanse, ovaj ruž svakako odlikuje i visoka pigmentiranost te postojanost. Naime bez problema izdrži i do nekoliko sati bez da nestane sa usana. Meni je to stvarno bitno iz razloga što mi većina ruževa jednostavno nestane prebrzo. Ruž također sadrži i lagane sitne sjajne čestice odnosno malo je shimmerast i moram priznati da iako više volim mat ruževe da me kod ovoga taj shimmer toliko niti ne smeta-vjerojatno iz razloga što su te čestice stvarno sitne.

Cijena ruža je oko 45 kn što je po meni prihvatljivo gledajući na samu kvalitetu ruža pošto je po meni za nijansu bolji od nekih koji su duplo skuplji.

Moja ocjena za ovaj proizvod: 4,5/5 (samo zbog shimmera)

Slijedeći proizvod kojeg recenziram je Misslyn Sweet Lips sjajilo za usne u nijansi 84 Secret Kiss (i naravno opet ja sa svojim oduševljenjem sa nazivima nijansi,evo samo za primjer imena od još nekoliko: Cupcake, Ballerina, Bella Donna, Burnt Scarlett, Pink Flamingo...).

                     Misslyn Sweet Lips Lipgloss u nijansi Secret Kiss

Sjajilo je u vrlo slatkoj netipičnoj ambalaži za sjajila, mene nekako podsjeća na neki marker ili flomaster.

Sjajilo je vrlo intenzivno i dobro pigmentirano tj. nijansa koju vidite na pakiranju biti će na usnama nakon nanošenja a ne da kao kod većine sjajila na kraju ispadne nekoliko nijansi svjetlija, a što se same nijanse tiče rekla bih da je roskast/boje fuksije. Također, sjajilo je jako shimmerasto i kad se malo bolje pogleda presijavaju se crvene, roze, plave i srebrne sitne čestice tako da za one koji vole šljokičasta sjajila ovo je definitivno pravi izbor, a sjajilo dolazi u 11 shimmerastih nijansi tako da će svatko naći nijansu koja mu odgovara :)


                                   Swatch: Misslyn Sweet Lips Lipgloss u nijansi 84 Secret Kiss

Jedna od većih prednosti sjajila je i njegova vrlo gusta struktura tako da odlično izgleda i u kombinaciji s ružem, ali i samo pošto je vrlo pigmentirano. Po meni jedini nedostatak je nanošenje, naime ja sjajila volim nanositi sa aplikatorom odnosno četkicom a ovo sjajilo je nema i teško je ravnomjerno ga nanijeti, istina lagano je za doziranje no po meni preciznost je ipak veća kad se nanosi četkicom.

Cijena sjajila je oko 40 kn što je zapravo prihvatljiva cijena gledajući ne samo kvalitetu i postojanost sjajila već i njegovu količinu- koja je 8 ml (kod većine sjajila ona je najčešće 4 ml).

Moja ocjena za ovaj proizvod: 4/5 (zbog nepreciznog nanošenja)

I zadnji proizvod kojeg recenziram je Misslyn Smooth olovka za usne u nijansi 124 Heather.

Misslyn Smooth Lip Liner

Ova olovka za usne prvenstveno me oduševila iz razloga što je vrlo pigmentirana i jako lako se nanosi, odnosno ne ostavlja za sobom onaj grozni ''trag grudica'' kako ga ja zovem. Također, nijansa je vrlo univerzalna- blago roskasta što omogućava kombiniranje sa više različitih nijansi ruževa. Izbor nijansi je također velik- olovka dolazi čak u 20 različitih nijansi. 

Swatch: Misslyn Smooth Lip Liner u nijansi 124 Heather

Cijena ove olovke za usne je oko 22 kn i osobno mislim da se za tu cijenu teško može naći kvalitetnija olovka ove namjene.

Moja ocjena za ovaj proizvod: 5/5


Na kraju ove recenzije, mogu reći da sam prilično zadovoljna kvalitetom recenziranih Misslyn proizvoda za usne iz razloga što su se pokazali prvenstveno visoko pigmentiranim i postojanim. Također, općenito su cijene Misslyn proizvoda vrlo povoljne u odnosu na neke duplo skuplje brandove a kvalitetom možda čak i bolji, tako da ukoliko ste u potrazi za određenim proizvodima ili niste sigurni što točno tražite mislim da su ovi proizvodi odličan izbor!

Napomena: *PR Uzorak

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar