srijeda, 29. veljače 2012.

Upcoming: Marni for h&m Collection

Pošto stvarno obožavam h&m mislim da je čisto logično što željno iščekujem svaku njihovu suradnju sa svjetski poznatim dizajnerima. Posljednja suradnja između h&m-a i Versace-a me stvarno razočarala i još se oporavljam od onih grozomornih printeva i kiča :) No naravno to je samo moj osobni ukus i jednostavno mi se ne sviđaju takvi komadi, iako je bilo nekoliko komada koje bi nosila nisu me baš toliko oduševili da bi kojeg kupila.

Prošle godine u 11.mjesecu najavljena je nova h&m suradnja i to sa modnom kućom Marni i od kad sam prvi put ugledala kolekciju sam opsjednuta sa nekoliko komada!

Kako to već ide kad su u pitanju takve kolekcije, postepeno su otkrivani dijelovi kolekcije i po meni je Marni ovaj put stvarno opravdao sva očekivanja. Inače, modna kuća Marni poznata je po šarenom, eklektičnom artizmu, geometrijskim retroprintevima i predivnim otkačenim nakitom.




Consuelo Castiglioni- osnivačica, vlasnica i kreatorica legendarne talijanske modne kuće Marni izjavila je da ovom kolekcijom želi inspirirati ljude odnosno potaknuti ih da se izražavaju odjećom.

Meni osobno se u ovoj kolekciji sviđa to što se različite boje i printevi miješaju i što se spaja naizgled nespojivo. Inače, cijela ova kolekcija zapravo je reinterpretacija svih ikonskih Marnijevih komada, odnosno ovo kolekcija je nova vezija Marnijevih klasika.

Još jedna stvar koja mi se sviđa kod ove kolekcije je to što ima i dosta jednostavnih, vrlo nosivih jednobojnih komada i iako je kolekcija za proljeće/ljeto ima nekoliko komada koji su nosivi i u hladnijim danima, tj. mogu se kombinirati uz toplije komade a za samu kolekciju rekla bih da je vrlo ''sveobuhvatna''.

Komadi koje bi definitivno željela imati u svom ormaru su predivan kaput i kostim sa krugovima, sve one divne šarene koktel haljine a o nakitu da ni ne govorim. Da ja sad tu ne nabrajam bezveze, evo slika svih tih divnih komada:


























Osim odjevnih komada, u kolekciji su predstavljeni i modni dodaci: cijela linija torbi, cipela i prepoznatljivog eklektičnog Marni nakita koji mi je čak i najzanimljiviji dio kolekcije.



I na kraju, jedino što mogu reći je to da mi je nekoliko komada u ovoj kolekciji ''to die for'' i da ću probati kupiti barem nešto iz ove kolekcije, koja će kod nas biti ekskluzivno predstavljena 8. ožujka (dobar poklon za Dan žena :)) u h&m trgovini na Cvjetnom trgu i West Gate-u. Što se cijena tiče one će se kretati kao i obično kad su ovakve suradnje u pitanju- od 100 do 700 kn (većina odjevnih predmeta po 450 kn, kaputi 750 kn i nakit po 115 kn)  što je naravno i više nego povoljno kad je riječ o Marni komadima.

Ono zbog čega mi se cijela ove kolekcija sviđa je i predivna najavna kampanja koju je režirala Sofia Copola, pa za kraj evo i video:



xOxO, Vanilla Sky!

Nema komentara:

Objavi komentar