nedjelja, 26. lipnja 2011.

Spring/Summer Fashion Trends!

Colour blocking!
Colour Blocking!




Ovaj set, kao što i same vidite, naprosto odiše bojama tako da oni koji to vole će sigurno biti zadovoljni. Ovo ljeto boje su neupitno u modi, i to ne samo jedna, nego spajanje čim više boja u jednoj kombinaciji odnosno suprotstavljanje boja koje su se do sada rijetko zajedno nosile. Na primjer kombinacija plave i zelene, ljubičaste i narančaste, žute i roze... Sve to upotpunjuje se nakitom i ostalim modnim dodacima, cipelama i torbama u također jarkim bojama. Moram priznati da je ovaj trend stvarno za one hrabre, ja sam što se tiče boja još uvijek ''ziheraš'', odnosno u mojem ormaru vjerojatno niti nema svih ovih gore nabrojenih boja, no sama ideja tzv. colour blockinga mi se sviđa pa možda i ja nešto slično iskombiniram, recimo narančastu coral suknju sa ljubičastim topom? :)




Nema komentara:

Objavi komentar