subota, 11. lipnja 2011.

Givenchy Prisme Libre&Givenchy Prismissime palette review

Drage moje danas sam Vam odlučila napisati recenziju o ova dva proizvoda iz naslova posta, od kojih me jedan stvarno oduševio-a drugi baš i ne, tako da se još jednom pokazalo da ono što je skuplje ne mora biti i extra kvalitetno. Evo slike da znate o kojim točno proizvodima se radi:

Pa krenimo onda od Givenchy Prisme Libre pudera u prahu. Puder me stvarno oduševio jer licu daje jedan vrlo zdravi i svjetlucavi sjaj. Nijansa koje je moj puder je 73 Dandy Beige, što se tiče izbora nijansi mislim da je odličan, a evo i kratkog opisa nijansi s Givenchy stranice:

''You can choose between light pastel (for light skin), delicate beige (harmonious for all skin types), sweet caramel (brings freshness), tender sun (for the holiday appeal), soft white (for transparent teint), fresh rose (very vital look).''

Puder se sastoji od 4 kutijice (u kojima se nalazi roza, žuta, zelenkasta i beige boja), što može biti malo zbunjujuće- no puder je tako napravljeni da se te boje miješaju na licu ili da koristite one koje vam u tom trenutku odgovaraju. S puderom dolazi i praktična spužvica s kojom je po meni lakše nanijeti ovaj puder nego s kistom. Postoji i mali trik- ako želite tamnije nijanse sačuvati za ljeto možete selotejpom zatvoriti rupice i po potrebi koristiti (znači ili ljeti ili zimi) određene boje. Meni nekako najljepše izgleda kad izmiješam sve 4 boje.

Do sad sam ga nekoliko puta koristila i to kao završni touch nakon što sam nanijela tekući puder i korektor, ali i samo njega samoga za zdravi izgled lica. Što se tiče prekrivanja on zapravo za to nije niti namijenjen (za to služi korektor i tekući puder), ali zato odlično matira i daje blistavi završni touch. Vrlo je lagan na koži i neprimjetan, pa ga je zbog toga super koristiti ljeti da izmatira kožu lica.

Cijena mu je oko 280 kn u Hr, a na internetu ga je moguće naći i malo jeftinijeg, a još jedna velika prednost mu je to da traje stvarno jako dugo odnosno jako sporo se troši. Po meni kupnja ovog pudera je stvarno dobra investicija tako da svakako preporučam kupnju istog. Evo nekoliko slika samog pudera:



  
A sad na proizvod s kojim sam malo manje oduševljena- a to je Givenchy Prismissime paleta sjenila. Mislim nemojte me sad krivo shvatiti-ne mislim da sjenila ne valjaju nego po mom mišljenju nisu dovoljno pigmentirana, tj.ja u zadnje vrijeme više volim shimmerasta sjenila a ova su dosta mat. Nekoliko sjenila je onako lagano shimmerasto i to mi se sviđa, ali učinka imaju jedino ako se stave preko nekog drugog, jače pigmentiranog sjenila. Ja imam paletu u nijansi 52 Sweet Chocolate, znači ugalvnom smećkasti tonovi( koje inače obožavam), ali ova paleta me se stvarno nije domila, ali jednim dijelom je za to zaslužan i krivi odabir nijansi s moje strane.

U prilog joj ne ide niti cijena, koja iznosi oko 230 kn, što za nekoliko sjenila baš i nije malo. Cijela paleta sastoji se od 9 sjenila a ispod u kutijici se nalaze i 3 male četkice. Dizajn kutijice lijepo izgleda (kao i većina stvari iz Givenchy-a, no pigmentiranost i shimmer efekt sjenila je stvarno na niskoj razini. Po meni je Alverde ili Essence paleta sličnih nijansa sjenila 10 x intenzivnija i postojanija, to je moje mišljenje. Na kraju, evo nekoliko slika od palete i moja preporuka je da definitivno ne kupujete ovu paletu ukoliko volite jače pigmentirana sjenila odnosno shimmeraste nijanse i da dobro provjerite koju nijansu ćete uzeti jer ja sam malo zeznula izbor ali to je opet samo moja greška i normalno da svi imamo različit ukus, a napravila sam i swatch nekih tamnijih boja (jer sam misla da će se bar te tamnije vidjeti), da se i same uvjerite o toj pigmentiranosti o kojoj pričam: 

 (ovaj swatch dobila sam nakon nekoliko slojeva svake nijanse,inače je još slabije pigmentirana)


                                      
Eto drage moje, nadam se da će vam ova recenzija barem malo pomoći ukoliko ste mislile kupiti koji od ova dva proizvoda. Prisme Libre puder mi je stvarno odličan i planiram ga ponovno kupiti čim ovoga potrošim, no Prismissime paleta me definitivno razočarala. Uživajte u vikendu,veeliki pozdrav¨!!!!!

                                                                  xOxO,Vanilla Sky




2 komentara:

  1. Točno to, što je skuplje, ne mora biti i bolje. Hvala na reviewu:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam inače sretna kad za nešto dam više lovu i vidim da to stvarno vrijedi,ali kad je obrnuto onda sam jaako razočarana...nema na čemu,uskoro nove recenzije!

    OdgovoriIzbriši