srijeda, 1. lipnja 2011.

...napokon godišnjica mature...

...eto napokon sam prošlu subotu imala proslavu godišnjice mature-stvarno je teško povjerovati da je prošlo već 5 godina!...naravno da je priprema što se tiče outfita i make up-a trajala tjednima ranije i uz poprilično preinaka i razmišljanja osmislila sam jedan rock-glamour outfit pošto nisam baš fan nekih svečanijih outfita:))...


...što se tiče same proslave,bilo je lijepo popričati sa kolegama iz školskih klupa i malo se prisjetiti gluposti koje smo znali izvoditi u te 4 godine...činjenica je da se u ovih 5 godina nitko nije previše promijenio,to su zapravo samo neke nijanse odnosno ozbiljnost koju donose godine u kojima smo sada(haha,baš smo svi jaako ozbiljni i mudri)...alkohola je naravno bilo poprilično tako da je i sama proslava protekla u polualkoholiziranom tonu,al neka,da se malo podsjetimo i tih ''pijanih'' dana...


...što se tiče samog outfita,za ovu posebnu večer (u kojoj smo se svi naravno htjeli pokazati u najboljem svijetlu),ja sam izabrala h&m-ovu crno-zlatnu haljinu,crne sandale sa satenskim vezicama(deichmann),zlatni clutch,NY prsten i narukvice iz Tally.W-a :) što se tiče frizure,hvala puno mojoj frizerki što me savršeno razumjela kakvu frizuru hoću za ovu posebnu večer! make up je bio u skladu s haljinom,znači zlatno sjenilo i naglašene oči s crnim tušem, predivni zlatno-smeđi bronzer i crvenkasti ruž, meni se uglavnom svidjelo,pa eto i slike:



xOxO,Vanilla Sky


Nema komentara:

Objavi komentar