četvrtak, 2. lipnja 2011.

Fall/Winter 2011 Fashion Trends

Iako je ljeto tek na vratima i svi zapravo planiraju kako biti s čim manje odjeće na sebi i kakav kupaći kostim izabrati za plažu, svjetska modna scena kao i većina modnih kuća jasno je dala do znanja koji su to ''it'' komadi odjeće, obuće i accesoara koje je potrebno imati ove jeseni u ormaru. Pošto su završili i New York i Paris Fashion Week 2011. malo sam odlučila proučiti odnosno izdvojiti meni najzanimljivije kombinacije kako bi pri Vašim sljedećim kupnjama znale na koje komade treba obratiti pozornost.



Ja inače nisam baš neki fan jarkih boja kao što je zelena, plava, žuta, narančasta i slično pa što se toga tiče mislim da mi se mišljenje niti neće promijeniti, kod mene u obzir dolazi eventualno neki detalj u boji,a ovogodišnja jesen po viđenim kombinacija biti će sve samo ne dosadna i monotona-jer jarke boje su ove jeseni hit: bilo da se radi o hlačama, haljinama, suknjama ili obući. Ako ste poput mene i ne volite jarke boje, modne kuće će vas možda ove godine navesti da promijenite mišljenje, ja nisam još ali kupila sam suknju u koraljnoj boji (za mene je i to stvarno jaako čudno).





Nakon ovog šarenila ove jeseni nositi će se, meni osobno uvijek zanimljive, crno-bijele kombinacije dosta strogih krojeva.Smatram da ovaj trend stvarno nije teško pratiti iz razloga što većina nas u ormaru ima nekoliko dobrih komada u crnoj boji koje je dovoljno upotpuniti bijelim ''basic'' komadima i to je to-kombinacija i varijacija na temu koliko želite :) Crno-bijele kombinacije moguće je kombinirati u nekim elegantnijim varijantama,ali i casual svakodnevnim, bilo to za posao ili jednostavno šetnju gradom. Iz tog razloga po meni ova vrlo jednostavna kombinacija boja zapravo predstavlja prilično veliki izazov kad se treba iskombinirati na različite načine, jer ponekad neke jednostavne komade trebamo učiniti ''složenim''.



Nadalje, dizajneri kažu (i sretna sam što je tako) da je ove jeseni/zime apsolutni must-have predmet u ormaru koža,bilo da se radi o kožnim suknjama ili haljinama, bilo da je riječ o pravoj koži ili onoj ''ne''pravoj...Ja sam nedugo kupila predivnu X Nation kožnu haljinu(koju možete vidjeti u jednom od prethodnih postova) i mislim da nije zadnja, a što se tiče suknju zasada posjedujem jednu iz h&m-a koju istina još nisam stigla iskombinirati,ali nadam se da će se i to uskoro promijeniti. Nekako svi misle da bi kombinacije s kožnim odjevnim predmetima trebalo nositi samo u večernjim varijantama ili da su takvi komadi namijenjeni određenim skupinama( kao što su metalci recimo :))), no takvo razmišljanje se već davno promijenilo i drago mi je da je, jer obožavam kombinirati kožne komade koji ponekad djeluju grubo i moćno sa nekim romantičnim, svijetlim, roskastim stvarima i detaljima. Inače sam veliki fan rock-glamour načina odijevanja tako da se veselim novim jesenskim leather kombinacijama:)



Općenito govoreći o haljinama, ove jeseni/zime hit su one sa velikim prorezima, bilo da su duge, kraće, jednobojne ili šarene. Ja još ne posjedujem niti jednu takvu i mislim da je većina takvih haljina namijenjena nekoj večernjoj eleganciji, što meni u odijevanju i nije toliko bitno i zanimljivo, ali naravno uvijek nas iznenadi neki događaj u vidu vjenčanja i sličnih proslava, tako da imajte ovo u vidu pri odabiru haljine!


Također, osim trendova sa svjetskih pista meni su uvijek draži oni pojedinih robnih marki, na primjer onih iz meni najdražeg h&m-a. Njihova jesenska kolekcija nedugo je predstavljena i u Hr i moram priznati da su me neki komadi već osvojili. Većina stvari podsjeća na 70-te, znači širi modeli hlača sa elegantnim košuljama strogih krojeva i razna pletiva. Svi komadi zapravo su klasičnih krojeva ali upotpunjeni modernim današnjim trendovima, a velika prednost(barem s moje strane su definitivno boje: prevladava  kremasta, boja devine dlake, boja crnog vina i smeđa, upotpunjene sa cvjetnim uzorcima. Evo nekoliko meni najdražih komada:







Eto drage moje, ovo su moja viđenja ovogodišnjih jesensko/zimskih trendova, naravno da trendove ne trebamo bezglavo slijediti,nego ono što nam se iz navedenih sviđa pokušati ukomponirati u svoj osobni stil i prezentirati te must have komade na svoj način, ja sam uvijek za to da ne stvaramo vojsku klonova,a Vi?

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar