nedjelja, 26. lipnja 2011.

Spring/Summer Fashion trends!

Elegant Safari Touch!
Elegant Safari Touch!




Drugi trend koji je u posljednjih nekoliko godina također vrlo napredovao i promijenio se je ''safari style''. Boje koje prevladavaju u ovim odjevnim komadima, obući i nakitu su bež, maslinasto zelena i smeđi tonovi. Ja sam u posljednje vrijeme, inspirirana ovim stilom, nabavila nekoliko komada kao što su smeđe chinos hlače s remenom, smeđe wedges gležnjače i naravno hrpu smeđe/zlatnog nakita! Ovo ljeto zasigurno nećete pogriješiti s hot pants u navedenim bojama, wedges sandalama ili laganim košuljama ili haljinama u ovom zanimljivom, divljem safari stilu. Stvari iz mojeg seta tj. neke od njih su elegantnije, odnosno ja sam malo prilagodila safari stil urbanim gradskim ulicama, tako da mislim da bi svi trebali za ovu sezonu nabaviti koji komad inspiriran safari stilom!

Nema komentara:

Objavi komentar