ponedjeljak, 13. lipnja 2011.

Essence Eyebrow Stylist Set&No Name paleta sjenila review!

Vjerujem da smo sve mi sretne kad otkrijemo proizvode koji nas oduševe a to zapravo uopće nismo očekivale,pa tako naravno i ja. Essence set za obrve sam uvijek nekako odgađala kupiti jer mi je djelovao nezanimljivo no potrošila sam stari set i kupila ovaj Essence- i nisam pogriješila. Set se sastoji od dva sjenila, odnosno dvije boje-svijetlije i tamnije smeđe, kistića za nanošenje i šablona za lakše i preciznije nanošenje.

Moje obrve su prilično tamne i ova tamnije smeđa nijansa mi savršeno odgovara. Boje su dovoljno pigmentirane i ne truse se i ne ''kližu'', a to mi je kod proizvoda za obrve vrlo bitno. Sasvim lijepo popuni obrve, i u kombinaciji s gelom izgleda super, a i obrve izgledaju vrlo prirodno. Možda čak i najveća prednost ovog seta neupitno je cijena-koja iznosi samo 21,00 kn, što je i više nego povoljno.Evo swatch i slika samog seta:



A sada drugi proizvod koji me također ugodno iznenadio, a način na koji sam došla do njega je i više nego smiješan. Naime prije dva tjedna me nešto zezao PayPal račun i nisam bila sigurna dal mogu uopće plaćati s njim ili ne, i onda sam misla da kao provjerim, idem neku sitnicu kupiti i tako sam bezveze otvorila naslovnu stranicu Make up kategorije i kupila paletu od 8 sjenila za 4 funte.

Uglavnom, misla sam ono, nije neka lova pa kud puklo da puklo. I eto stigla danas paleta- a kad tamo točno ono što već duže vremena tražim i nikako da nađem (mislim da sam napisala u prethodnim postovima da tražim neku dosta shimmerastu paletu sjenila sad za ljeto kad malo potamnim. I ova paleta je upravo takva, sjenila su jako pigmentirana i shimmerasta, u smeđe/zlatnom tonu, a paleta sadrži i bijela i siva sjenila za dobivanje različitih kombinacija boja.

Jedno sjenilo prilikom transporta se malo oštetilo ali ništa strašno, a općenito sjenila su vrlo postojana i nisu jako praškasta već vuku malo na ''masnija'' sjenila i danas su bez primera izdržala čitav dan na ovoj vrućini bez skupljanja u pregibima i sličnih nezgoda! Evo nekoliko slika mada je bilo dosta teško napraviti swatch pošto su sjenila dosta shimmerasta a na slici se to ''presijavanje'' ne može vidjeti:





Eto drage moje, nadam se da će vam ova recenzija biti od koristi, ako slučajno hoćete link s Ebay-a za ovu paleticu napišite mi samo u komentarima pa da vam napišem. Pošto sam u zadnje vrijeme u potrazi za tekućom podlogom odnosno puderom kupila sam ih nekoliko,neke skuplje neke jeftinije, pa očekujte uskoro recenzije ukoliko imate slične ''probleme'' s tekućim podlogama kao i ja!

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar