ponedjeljak, 6. lipnja 2011.

...simple in black...

Drage moje, nadam se da ste provele ugodan vikend i da ste se zasluženo odmorile, ja nažalost nisam pošto sam radila i u subotu i u nedjelju, al dobro, nije ni to toliko strašno.

Zato sam poslije posla u nedjelju imala nekoliko slobodnih sati pa sam posjetila svoje doma i uživala malo u obiteljskom okruženju. Neo (moj maltezer) je bio najsretniji što me vidi, a i ja se svaki put jaako veselim druženju s njim. On mi nekako najviše nedostaje od kad ne živim doma pa je to vjerojatno zbog toga. Ali zato je Neo 01.06. postao tata 4 mala preslatka maltezerića i ja naravno jednog dobivam tako da i kod dečka imam maltezera jer sam stvarno navikla na to.

Ostatak večeri provela sam sa curama svojim na višesatnoj večernjoj kavi :) i bilo mi je super, ipak smo morale nadoknaditi vrijeme pošto se cijeli tjedan nismo vidjele. Uglavnom, kombinacija je bila nedjeljno/večernja (ovo je stvarno zanimljivi opis al dobro), pa evo slika:




korzet: Diadema
Čipkasti bolero: Zara
Skinnyce: Zara
Wedges sandale: h&m
Clutch: h&m
Ogrlica: h&m
Narukvice: Tally W.
Prsten: NY

Evo to bi bilo sve za danas, nadam se da Vam se sviđa! Sutra ili prekosutra očekujte prilično iscrpan review o jednoj zanimljivoj zagorskoj turističkoj destinaciji (ujedno i mojim trenutnim radnim mjestom) koju bi svakako trebali posjetiti ako još niste! Osim toga, uskoro Vam pripremam jedno malo slatko darivanje, više o tome u jednom od slijedećih postova!

xOxO, Vanilla Sky

Nema komentara:

Objavi komentar